شیائومیسایر محصولات

اولین تلویزیون گیمینگ ردمی با نام Redmi Gaming TV X Pro و قیمتی فوق رقابتی معرفی شد!

همانطور که در جریان هستید، شیائومی ید طولایی در تولید تلویزیون های هوشمند دارد. این کمپانی در 2 زیرمجموعه اصلی (خودِ برند Xiaomi) و ردمی تلویزیون های هوشمندی از میانرده تا پرچمدار دارد. اما علاوه بر این 2 حیطه، یک لاین اختصاصی برای گیمرها نیز وجود دارد. پیش از این در زیرمجموعه اصلی تلویزیون های گیمینگ خوبی داشتیم، حال اولین تلویزیون گیمینگ اقتصادی این کمپانی در زیرمجموعه Redmi معرفی شده است. با شیائومی پارس در این مقاله همراه باشید…

مشخصات و ویژگی ها

تلویزیون Redmi Gaming TV X Pro در 2 نسخه با سایز 65 و 75 اینچی عرضه میشود. این تلویزیون ها به صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 120 هرتز و سیستم جبران نرخ خسارت فریم سخت افزاری (Hardware Level MEMC) مجهز شده اند. پنل این تلویزیون ها از نور پس زمینه حرفه ای بهره میبرد، که قابلیت رسیدن به درخشندگی خارق العاده 4096 را دارد و علاوه بر ویژگی های ذکر شده، از نرخ نوسازی پویا (VRR) نیز پشتیبانی به عمل می آورد. به واسطه این تکنولوژی، تلویزیون با توجه به خروجی نرخ نوسازی بازی خود را سازگار میکند تا کاربر شاهد تاری تصویر نباشد.

هر دو تلویزیون از رزلوشن تصویر 4K بهره میبرند و تا 94 درصد رنگ های غنی DCI-P3 را پوشش میدهند. بر اساس تست های انجام شده آلفای این تلویزیون ها نزدیک به 2 میباشد و قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارند. غول چینی برای تکمیل شدن تجربه صوتی و بصری، از تکنولوژی های حرفه ای Dolby Vision و Dolby Atmos بهره گرفته است. جالب اینجاست که به مدد تکنولوژی ALLM، وقتی کاربر بازی را شروع میکند تلویزیون به صورت هوشمند این موضوع را تشخیص میدهد و حالت تأخیر پایین تصویر را فعال میکند.

همچنین، با موتور هوشمند تعبیه شده در این تلویزیون، وقتی بازی شروع میشود کلیه کارهای غیر ضروری به حالت ایستا بیرون می آیند تا تأخیر انتقال تصویر بسیار پایین بیاید. این محصولات به چیپستی 4 هسته ای (با هسته های A73) مجهز شده اند، که با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، کاربر کمبودی احساس نخواهد کرد. از آنجایی که این تلویزیون هوشمند برای بازی طراحی شده، موفق به کسب گواهینامه AMD FreeSync Premium شده است و به این ترتیب با تمامی کنسول های بازی، کنسول های دستی و PC ها سازگار میباشد.

اما هنوز سورپرایز باقی است! از آنجایی که این تلویزیون ها لقب Pro یا حرفه ای را به دوش میکشند، برای اولین بار در آنها از حالت Cloud Gaming یا بازی بر پایه فضای ابری استفاده شده است. به این ترتیب، با همکاری مستقیم غول چینی با Migu Kuaiyou، کاربران میتوانند به 40 اثر شاهکار در دنیای گیمینگ دسترسی داشته باشند، که نیاز به دانلود ندارد! در بخش قابلیت های ارتباطی نیز این تلویزیون ها به یک پورت HDMI 2.1، دو پورت HDMI 2.0، دو پورت USB، یک پورت شبکه، یک پورت AV، یک پورت S/PDIF و یک ورودی آنتن مجهز هستند.

قیمت و زمان عرضه جهانی

متأسفانه این محصولات فعلاً برای بازار کشور چین معرفی شده اند و هنوز مشخص نیست وارد بازارهای جهانی خواهند شد یا خیر. این محصولات در کشور چین با قیمت های استثنائی عرضه میشوند. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه 65 اینچی حدود 414 دلار و نسخه 75 اینچی حدود 595 دلار میباشد. عرضه این محصولات از هم اکنون در کشور چین آغاز شده است.

قیمت و زمان عرضه در ایران

با توجه به اینکه این محصولات برای بازارهای جهانی معرفی نشده اند، بعید به نظر میرسد شاهد ورود نسخه های چین به ایران باشیم. متأسفانه فعلاً خبری از معرفی جهانی این محصولات نیست، اما قطعاً اگر نشانه ای از این موضوع درز پیدا کند، خبرهای مربوط به آنرا با شما در میان خواهیم گذاشت. نظر شما درباره این تلویزیون ها چیست؟ از طریق بخش نظرات منتظر شما هستیم…

مشخصات کلی Redmi Gaming TV X Pro در یک نگاه
مشخصات کلی Redmi Gaming TV X Pro در یک نگاه
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا