شیائومیردمی

شیائومی با انتشار اولین تیزر تبلیغاتی، تاریخ معرفی سری Redmi Note 12 را مشخص کرد!

مدتی است اطلاعات جالبی درباره سری گوشی های Redmi Note 12 شیائومی به گوش میرسد و ظهر امروز طی خبری اعضای 4 نفره این خانواده را برای شما به صورت غیر رسمی معرفی کردیم. حال دقایقی پیش در اظهار نظری رسمی، غول چینی دنیای تکنولوژی وجود این سری و تاریخ معرفی آن را اعلام کرد. بر اساس اولین تیزر رسمی منتشر شده، این محصولات در ماه جاری میلادی (ماه اکتبر) معرفی خواهند شد.

به ظاهر در این سری برای اولین بار شاهد به کار گیری سنسور دوربین 200 مگاپیسلی خواهیم بود و فناوری شارژ سریع جدیدی به کاربران محصولات این شرکت معرفی خواهد شد. گفته میشود نسخه استاندارد به شارژ 67 واتی، نسخه پرو به شارژ 120 واتی و نسخه پرو پلاس به شارژ 210 واتی مجهز خواهد شد. از آنجایی که نسخه چهارمی نیز در کار خواهد بود، هنوز معلوم نیست که چه تفاوتی بین نمونه پرو پلاس و الترا میباشد.

اولین تیزر رسمی سری گوشی‌های ردمی نوت 12 شیائومی
اولین تیزر رسمی سری گوشی‌های ردمی نوت 12 شیائومی

تا به اینجای کار اسم رمز این 3 نسخه به بیرون درز پیدا کرده است. ظاهراً نمونه استاندارد با اسم رمز “Ruby“، نمونه حرفه ای با اسم رمز “RubyPro” و نمونه فوق حرفه ای با اسم رمز “RubyPlus” معرفی خواهند شد. میدانیم حدأقل یک عضو از این خانواده به چیپست تازه معرفی شده Dimensity 1080 مدیاتک (با پشتیبانی از دوربین 200 مگاپیکسلی) مجهز خواهد شد. با توجه به اینکه تنها 11 روز از ماه اکتبر باقی مانده است، باید در روزهای آتی منتظر تیزرهای جدید این سری گوشی ها باشیم.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا