شیائومیگجت های هوشمند

شیائومی از ساعت Amazfit Pop 2 با صفحه نمایش AMOLED و پشتیبانی از 100 حالت ورزشی پرده برداشت.

شیائومی محصولات خاصی را برای بازارهای خاص معرفی میکند و تقریباً تمام کاربران این کمپانی، با حرکات غول چینی آشنایی دارند. اخیراً دستبند Xiaomi Band 7 برای بازار کشور هند معرفی شده بود و حال ساعت هوشمند Amazfit Pop 2 برای این بازار پر تب و تاب معرفی شده است. این ساعت ضمن داشتن قیمتی رقابتی، ویژگی های خوبی دارد. اگر دوست دارید بیشتر درباره این ساعت بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله همراه باشید…

طراحی و صفحه نمایش

این ساعت هوشمند به صفحه نمایشی مربعی با بدنه ای کاملاً از جنس آلومینیوم مجهز شده است. در سمت راست این ساعت تنها یک دکمه فیزیکی وجود دارد و به لطف فناوری ضد آب، این ساعت تا عمق 5 متری مقاوم در برابر نفوذ آب میباشد. صفحه این ساعت 1.78 اینچی است و پنل در نظر گرفته شده برای آن AMOLED با رزلوشن HD است. این ساعت در بدو عرضه با بیش از 150 چهره صفحه عرضه میشود و همچون پرچمداران امزفیت، از صفحه همیشه روشن نیز بهره میبرد.

باتری و سایر ویژگی ها

شیائومی برای Amazfit Pop 2 از یک باتری 270 میلی آمپر/ساعتی بهره گرفته است، که با یکبار شارژ کامل و استفاده معمولی تا 10 روز با شما همراه خواهد بود. در بخش ویژگی های سلامت محور، این محصول به سنسور ضربان سنج قلب، سنجش میزان اکسیژن خون، ردگیری چرخه خواب و ردگیری عادت ماهیانه بانوان مجهز شده است. این ساعت ردگیری بیش از 100 حالت ورزشی را پشتیبانی میکند.

به لطف میکروفون و بلندگوی داخلی به کار رفته در این محصول، کاربران میتوانند مکالمه بر بستر بلوتوث داشته و تماس های خود را از روی ساعت پاسخ دهند. برای اجرای فرامین نیز یک دستیار صوتی در دل این ساعت جاخوش کرده است. البته نباید فراموش کنیم که با این ساعت میتوانید پخش موسیقی روی دستگاه خود را کنترل کنید و از آن به عنوان دکمه شاتر دوربین نیز استفاده کنید. این ساعت از زنگ بیدار باش و تقویم نیز بهره میبرد و به لطف سیستم عامل اختصاصی Zepp OS و بلوتوث 5.2، از اعلانیه های زنده نیز پشتیبانی میکند.

قیمت، رنگ ها و زمان عرضه جهانی

قیمت در نظر گرفته شده برای این ساعت 3.999 روپیه یا 50 دلار میباشد، اما از روز 22 نوامبر، اولین خریداران میتوانند آنرا با قیمت استثنائی 3.299 روپیه یا 40 دلار خریداری کنند. از آنجایی که این ساعت مخصوص بازار هند میباشد، معرفی آن در کشورهای آسیایی و اروپایی منتفی است. در پایان گفتنی است که این ساعت در 2 رنگ بدنه مشکی و صورتی عرضه میشود، اما کاربران میتوانند بند آنرا به دلخواه تغییر دهند.

قیمت و زمان عرضه در ایران

از آنجایی که محصولات معرفی شده در بازار هند به صورت رسمی وارد کشور عزیزمان ایران میشوند، میتوانیم به زودی انتظار ورود این ساعت را به بازار کشورمان داشته باشیم. پیش بینی ما از قیمت این ساعت، محدوده قیمتی زیر 2 میلیون تومان (بین 1.5 تا 1.7) میباشد. به زودی میتوانید این ساعت هوشمند را از فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس تهیه کنید.

امکانات Amazfit Pop 2 در یک قاب
امکانات Amazfit Pop 2 در یک قاب
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا