شیائومیگجت های هوشمند

تماشا کنید: اولین تصاویر از ایرباد مقرون به صرفه Redmi Buds 4 Lite به بیرون درز پیدا کرد.

زیرمجموعه بسیار محبوب شیائومی، در ماه May ایربادهای پرچمدار Redmi Buds 4 و Redmi Buds 4 Pro را برای بازار کشور چین معرفی کرد. حال مدلی جدید در حال آماده سازی است، که به ظاهر Redmi Buds 4 Lite نام دارد. یکی از منابع موثق و نزدیک به شیائومی حتی تصاویر از ایرباد وایرلس واقعی را نیز منتشر کرده است، تا مطمعن باشیم این محصول در راه است! بر اساس پیش بینی ها، این ایرباد نسخه ای مقرون به صرفه از ایربادهای پرچمدار جدید میباشد و ادامه دهنده راه Redmi Buds 3 Lite خواهد بود.

اگر به تصاویر درز پیدا کرده توجه کنید، متوجه شباهت این ایرباد با AirPods 3 اپل خواهید شد. فعلاً تصویر نسخه سفید رنگ به بیرون درز پیدا کرده است، اما پیش بینی میشود این محصول در چند رنگ عرضه شود. اگر بخواهیم بر اساس تصاویر قضاوت کنیم، این محصول طراحی غیر درون گوشی دارد. ظاهراً لبه های این ایرباد کمی خمیده است و در تصاویر حفره میکروفون به خوبی دیده میشود. محفظه شارژ به ظاهر ساده به نظر میرسد و همچون ایربادهای اپل، سری های آن فاقد لاستیک فیکس کننده میباشد.

اما فارغ از بحث طراحی، در گزارش منتشر شده از این ایرباد به برخی از ویژگی های سخت افزاری/نرم افزاری آن نیز اشاره شده است. گفته میشود این ایرباد با کنترل های لمسی (پشت ایرباد) عرضه خواهد شد. از دیگر امکانات این ایرباد نیز به قابلیت جفت شدن سریع، پشتیبانی از دستیار صوتی و حذف نویز محیطی اشاره شده است. سایر ویژگی های این محصول و زمان معرفی آن هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما میتوانیم انتظار معرفی آن به همراه سری Redmi K60 داشته باشیم.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا