ردمیشیائومی

کار تمام است : گوشی های سری Redmi Note 11 پیش از معرفی رسمی در JD لیست شدند !

هر چه به زمان معرفی سری گوشی های Redmi Note 11 نزدیک میشویم ، شیائومی باید با انتشار تیزرهایی ما را از اطلاعات این محصولات مطلع کند . تا به امروز چنین اتفاقی رخ نداده است ، چون شیائومی هنوز پروسه انتشار تیزرهای مربوط به این سری را آغاز نکرده است ؛ اما ساعاتی پیش ، بزرگترین عمده فروشی آنلاین چین ( JD.com ) ، گوشی های این سری را پیش موجود کرد .

بر اساس این لیست ، این سری شامل 3 گوشی با نام های Redmi Note 11 Pro 5G ، Redmi Note 11 5G و +Redmi Note 11 Pro میباشد . پیش از این گفته بودیم بر اساس اطلاعات موجود ، 2 گوشی ( احتمالا نسخه استاندارد و Pro ) به شارژهای 33 و 67 واتی مجهز خواهند شد . حال ، لیست JD نیز علاوه بر تأیید اطلاعات مذکور ، اعلام میکند گوشی سوم ( نسخه +Pro ) به شارژ 120 واتی مجهز خواهد شد . این موضوع دقیقاً منطبق با اطلاعات موثقی است که اخیراً مطرح شده بود و شیائومی پارس در مطلبی آنرا برای شما پوشش داد .

بر اساس شایعات ، گوشی Redmi Note 11 5G مجهز به صفحه نمایشی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز ، دوربین اصلی 3 گانه با سنسور 50 مگاپیکسلی و چیپست Dimensity 810 مدیاتک مجهز خواهد شد . از طرفی ، گفته میشود نسخه Pro به صفحه نمایشی OLED با نرخ نوسازی همسان ، سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد . ممکن است این گوشی به چیپست Dimensity 920 ، حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شود . هنوز درباره نسخه سوم اطلاعاتی در دست نیست .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا