شیائومیپوکو

وضعیت نسخه جهانی سری گوشی‌های Redmi K60 مشخص شد؛ در خانواده POCO!

شیائومی در تاریخ 27 دسامبر پرده از سری گوشی های Redmi K60 برای بازار کشور خانگی خود چین برداشت و به دلیل مشخصات بسیار خوب و قیمتی رقابتی، در همین مدت کم طرفداران بسیار زیادی در بازارهای جهانی پیدا کرد. پس از معرفی این سری گوشی ها بسیاری کنجکاو شدند که آیا این سری گوشی ها برای بازارهای جهانی نیز معرفی خواهند شد یا خیر. در این مقاله کوتاه سعی داریم موضوع مذکور را مورد بررسی قرار دهیم.

K یا F؟ مسئله این است!

معمولاً شاومی گوشی های سری K را به صورتی که در بازار چین معرفی میشوند (Redmi K60) وارد بازارهای جهانی نمیکند. البته در برخی مواقع، ممکن است یک نسخه خاص با پسوندی وارد بازار کشوری مانند هند شود (همچون Redmi K50i)، اما معرفی آن برای بازار کشورهای اروپایی منتفی است. اما سیاست شیایومی چیست؟ غول چینی دنیای تکنولوژی سالهاست پرچمداران سری K را در خانواده POCO، آنهم سری F وارد بازارهای جهانی میکند.

تاریخچه ریبرند شدن گوشی‌های سری K

به عنوان مثال میتوانیم به گوشی POCO F3 اشاره کنیم، که نسخه جهانی Redmi K40 بود؛ یا گوشی POCO F4، که نسخه جهانی گوشی محبوب Redmi K40s (با برخی تغییرات) محسوب میشود. حال وضعیت سری 60 چیست؟ در مطلب معرفی سری گوشی های کی 60 اشاره کردیم برای اولین بار 2 محصول از این خانواده وارد بازارهای جهانی خواهند شد. با توجه به اینکه شیاومی اغلب یک محصول (به جز نسخه گیمینگ) را ریبرند و روانه بازارهای جهانی میکند، معرفی 2 محصول از خانواده K در بازارهای جهانی غنیمتی است!

دو محصول از ردمی، در خانواده پوکو

اما این گوشی های خوشبخت کدام نسخه ها هستند؟ همانطور که پیشتر گفتیم، بر اساس مستندات موجود، گوشی Redmi K60 احتمالاً با نام POCO F5 وارد بازارهای جهانی خواهد شد و گوشی Redmi K60E احتمالاً با نام POCO X5 Pro پا به بازار پر تب و تاب گشورهای اروپایی خواهد گذاشت. هنوز مشخص نیست این محصولات دقیقاً با همان مشخصات نسخه چین راهی بازارهای جهانی خواهند شد یا خیر، اما بعید به نظر میرسد شاهد پسرفتی باشیم.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا