بروزرسانی های نرم افزاریبلک شارکشیائومی

کل گوشی های سری بلک شارک 3 موفق به دریافت بروزرسانی پایدار JOYUI 12.5 شدند .

همانطور که شاید بدانید ، رام سری گوشی های بلک شارک ، که جزو معروف ترین برندهای دنیا در زمینه گوشی های گیمینگ از شیائومی هستند ، نسخه ای خاص از MIUI به نام JOYUI میباشد ، که امکانات تخصصی تری در زمینه بازی در اختیار گیمرها قرار میدهد . شیائومی سری گوشی های بلک شارک 4 را با JOYUI 12.5 معرفی کرد و حال ، پس از مدت زمان کوتاهی نسخه پایدار این نسخه به سری گوشی های محبوب بلک شارک 3 رسیده است .

شیائومی در سری بلک شارک 3 دست به معرفی سه گوشی هوشمند بلک شارک 3 ، بلک شارک 3 پرو و بلک شارک 3S زده بود ، که همگی در سال 2020 معرفی و روانه بازار شدند . تمامی این گوشی ها با JOYUI 11 و اندروید 10 عرضه شده بود ، که کمی بعدتر به اندروید 11 و JOYUI 12 مجهز شدند . حال نیز در حال در یافت آخرین نسخه از این رابط کاربری که بر پایه MIUI 12.5 است میباشند .

البته پروسه انتشار بروزرسانی این گوشی ها از 31 می آغاز شد و تا به امروز در پروژه بتا به سر میبرد ، اما اکنون در حال انتشار در فاز پایدار میباشد . از جمله ویژگی های جدید JOYUI 12.5 میتوان به پشتیبانی از باند کاری SA به نسل 5 ، دستیار صوتی جدید و اختصاصی سری بلک شارک ( Shark Sauce ) ، اعلانیه های نسل دوم ، ظاهر جدید Game Space و Game Assistant در کنار قابلیت های دیگر اشاره کرد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا