سامسونگشیائومی

سامسونگ رم های اقتصادی نسل 5 را معرفی کرد : به زودی در پایین رده های شیائومی !

بازار گوشی های پایین رده یا به اصطلاح اقتصادی در دنیا بسیار داغ است و شیائومی یکی از بازیگران اصلی این بازار است ، چون تخصص ویژه ای در تولید محصولات بسیار با کیفیت با قیمتی بسیار رقابتی دارد . اما جدای از قیمت منصفانه ، چیزی که شیائومی را به بزرگترین رقیب سامسونگ در این بازار بدل کرده است ، استفاده از برخی ویژگی های بسیار وسوسه کننده در محدوده قیمتی اقتصادی بازار است .

حال به گزارش شیائومی پارس ، امروز Samsung Electronics از رم های نسل 5 جدید خود پرده برداری کرد ، که با راندمانی نزدیک به رم های به کار رفته در گوشی های پرچمدار ، از قیمت بسیار پایینی برخوردار است و به همین دلیل میتواند در گوشی های پایین رده و اقتصادی مورد استفاده قرار بگیرد . این رم ها به اصطلاح uMCP خوانده میشوند ، که در آنها از حافظه فوق سریع UFS 3.1 در کنار حافظه های رم نسل 5 پرسرعت بهره گرفته شده است .

سامسونگ میگوید این رم ها سرعتی نزدیک به سرعت نور دارند و گوشی های اقتصادی مجهز به این حافظه های رم ، میتوانند از امکانات برتر گوشی های پرچمدار همچون حافظه های داخلی با حجم بسیار بالا ، شبکه های نسل 5 پیشرفته ، عکاسی حرفه ای ، قابلیت های گیمینگ پیشرفته و فناوری واقعیت افزوده ( Augmented Reality ) بهره ببرند .

سامسونگ قول سرعت 2 برابری را نسبت به نسل قبل داده است ، تا جایی که بنابر گفته های کمپانی مذکور ، سرعت حافظه موقت از 17 گیگابایت/ثانیه به 25 گیگابایت/ثانیه و پهنای باند از 1.5 گیگابایت/ثانیه به 3 گیگابایت/ثانیه ارتقا خواهد یافت . در واقع سامسونگ با یک تیر 2 نشان را هدف گرفته است و با رم های نسل جدید ، شرکت ها میتوانند در فضا صرفه جویی کنند ، چون حافظه رم و حافظه داخلی در یک چیپ گنجانده شده اند .

این حافظه های رم همانطور که گفته شد از قیمتی بسیار رقابتی برخوردار خواهند بود و حافظه رمی بین 6 تا 12 گیگابایت و حافظه داخلی 128 تا 512 گیگابایتی را در کنار پشتیبانی از پتانسیل های بسیار زیاد شبکه های نسل 5 در اختیار کاربران قرار میدهد . همچنین ، پیش بینی میشود شیائومی یکی از اولین کمپانی هایی باشد که به زودی گوشی های هوشمندی را با این حافظه رم معرفی و روانه بازار کند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا