سایر محصولاتشیائومی

شیائومی از اولین دسته بازی خود با نام Gamepad Elite Edition برای تمام پلتفرم ها پرده برداشت .

شیائومی اخیراً از دسته بازی جدید خود با نام Gamepad Elite Edition پرده برداشت که از تمامی پلتفرم ها همچون گوشی های هوشمند ، تلویزیون و رایانه های شخصی پشتیبانی به عمل می آورد . پیش از این از شیائومی لپتاپ و مانیتورهای گیمینگ دیده بودیم و حالا با معرفی اولین دسته مخصوص بازی ، به نظر میرسد که غول چینی دنیای تکنولوژی در حال ورود به عرصه ای جدید برای رقابت میباشد .

این کنترلر شبیه به کنترلرهای نسل قبل سونی ( Dual Shock 4 ) میباشد و از 2 جویستیک بهره میبرد . در سمت راست با کلیدهای A/B/X/Y مواجه هستیم ، که بنا به گفته شیائومی بیش از 1.000.000 بار تست شده اند و هیچ مشکلی برای آنها پیش نیامده است . جویستیک های این محصول 360 درجه هستند و علاوه بر 4 کلید فوقانی ، شیائومی در قسمت پایین ( داخل پایه ها ) نیز 2 کلید ویژه را گنجانده است .

شیائومی در این محصول از یک موتور ویبره ویژه ملقب به « Somatosensory » بهره گرفته است ، که حس بسیار خوبی را در پاسخ های لمسی به کاربر میدهد . برای بالاتر رفتن دفت ، شیائومی در این کنترلر از چیپست اختصاصی Nordic بهره گرفته است ، که از بلوتوث 5.0 و دانگل Wi-Fi پشتیبانی میکند . فروش این محصول فعلاً برای چین با قیمت 50 دلار از هفته گذشته آغاز شده است ، اما مشخص نیست چه زمانی پایش به بازارهای جهانی میرسد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا