شیائومیگجت های هوشمند

رسمی : شیائومی از Amazfit Bip 3 و Amazfit Bip 3 Pro با قیمتی استثنائی پرده برداشت .

چند هفته ای است که پیش بینی کرده بودیم سری ساعت های Amazfit Bip 3 به زودی معرفی خواهند شد و اکنون این مهم اتفاق افتاده است . شیائومی ساعاتی پیش پرده از ساعت های Amazfit Bip 3 و Amazfit Bip 3 Pro برای بازارهای جهانی برداشت . این ساعت ها با امکاناتی بسیار خوب و با قیمتی استثنائی عرضه خواهند شد . اگر دوست دارید بیشتر درباره این محصولات بدانید ، با شیائومی پارس در این مقاله اختصاصی همراه باشید …

خرید ساعت هوشمند امزفیت مدل Bip 3 با گارانتی رسمی شرکتی !

« طراحی ، مشخصات و قیمت »

شیائومی برای هر 2 نسخه استاندارد و حرفه ای از صفحه نمایشی 1.69 اینچی بهره گرفته است ، که مجهز به پوشش 2.5 بعدی از جنس شیشه حرارت دیده میباشد و از مقاومت خوبی در برابر ضربات و خط و خش برخوردار است . شیائومی برای این سری ساعت ها از قابلیت اعلانیه سریع بهره گرفته است و حتی پایش اکسیژن خون کاربر (SpO2) در 25 ثانیه انجام خواهد گرفت !

البته این تنها سنسور ساعت های سری Bip 3 نیست و سنسورهای سلامت محور زیادی چون ضربان قلب ، چرخه خواب ، عادت ماهیانه بانوان و سنجش استرس نیز در این ساعت به کار گرفته شده اند . در این ساعت ها 60 حالت ورزشی پشتیبانی میشوند و کاربران میتوانند به واسطه سیستم سلامت سنج PAI ، تمامی تحرکات بدنی خود را زیر نظر داشته باشند و گزارشی جامع از وضعیت سلامت خود دریافت کنند .

شیائومی برای نسخه استاندارد (Amazfit Bip 3) از GPS داخلی بهره نگرفته است و به این ترتیب کاربران میتوانند با تکیه بر GPS گوشی خود جابجایی هایشان را رصد کنند ؛ اما نسخه حرفه ای (Amazfit Bip 3 Pro) به GPS داخلی بسیار قدرتمندی مجهز است که با 4 سیستم ماهواره ای موقعیت دقیق کاربر را ثبت میکند . اگر از کاربران حرفه ای هستید ، قطعاً این ویژگی بسیار به کارتان خواهد آمد ؛ چون به این ترتیب میتوانید موقعیت دقیق حرکات خود را زیر نظر داشته باشید .

Amazfit Bip 3
Amazfit Bip 3

شیائومی برای این ساعت ها از یک باتری 280 میلی آمپر/ساعتی بهره گرفته است ، که با یکبار شارژ کامل تا 14 روز با شما همراه خواهد بود . وزن این ساعت ها بسیار پایین است ، چون شیائومی در ساخت آنها از پلاستیک بسیار با کیفیتی بهره گرفته است و تا عمق 50 متری ضد آب هستند . این ساعت ها در 3 رنگ جذاب مشکی ، آبی و صورتی از امروز عرضه خواهند شد . قیمت در نظر گرفته شده برای Amazfit Bip 3 حدود 60 دلار و Amazfit Bip 3 Pro حدود 70 دلار میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا