شیائومیمی

تغییر تاکتیکی : مشخصات سومین گوشی سری Mi 11 هم مشخص شد !

میدانیم شیائومی تا قبل از پایان ماه جاری میلادی قصد معرفی سری گوشی های Mi 11 را دارد ، که اولین گوشی های هوشمند دنیا مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 خواهند بود . پیش از این فکر میکردیم همچون سری Mi 10 ، شیائومی 2 نسخه از گوشی های سری جدید را با نام های Mi 11 و Mi 11 Pro معرفی خواهد کرد ، اما به نظر میرسد در دقیقه 90 شیائومی با تغییری تاکتیکی ، اینبار قصد معرفی 3 گوشی از سری پرچمداران خود را در یک روز دارد .

یکی از منابع بسیار نزدیک به شیائومی که ید طولایی در درز دادن اطلاعات موثق از گوشی های آینده غول چینی دنیای تکنولوژی دارد ، دقایقی پیش اعلام کرد گوشی سومی در روز 29 دسامبر معرفی خواهد شد ، که +Mi 11 Pro نام خواهد داشت . اینطور که گفته میشود ، گوشی مذکور از تمامی جهات نسبت به پرچمداران سایر کمپانی ها برتر است و به صفحه نمایشی با رزلوشن +Quad-HD و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد شد .

خبرهای رسیده از چین حاکی از آن است که این گوشی هوشمند علاوه بر مجهز شدن به چیپست اسنپدراگون 888 ، از شارژ سریع بیسیم بسیار قدرتمند و شارژ سیمی بالای 100 وات بهره خواهد برد . درباره قیمت این محصول نیز برخی میگویند نسبت به نسخه های استاندارد و حرفه ای ، قیمت نسخه اخیر گران تر خواهد بود ، که با توجه به قیمت Mi 10 Ultra ، میتوانیم حدس بزنیم قیمت این گوشی هوشمند از 5.500 یوآن ( 840 دلار ) شروع خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا