شیائومیگجت های هوشمند

نسخه جهانی ساعت مقرون به صرفه Amazfit GTS 2 Mini معرفی شد .

ساعت هوشمند مقرون به صرفه Amazfit GTS 2 Mini ابتدای ماه جاری میلادی در کشور چین معرفی شد . این ساعت هوشمند در واقع نسخه ای بهینه شده و اقتصادی از ساعت Amazfit GTS 2 میباشد ، که در ماه سپتامبر توسط شیائومی معرفی شده بود . حال ، هوآمی این ساعت را به بازار جهانی آورده است . این ساعت در کشور آمریکا با قیمت استثنائی 99.99 دلار فروخته میشود و نسبت به نسخه چین که با قیمت 107 دلار عرضه شده بود ، بهتر است .

ما انتظار قیمت بالاتری را داشتیم ، اما شیائومی تصمیم گرفته است کمی معادلات بازارهای جهانی را به هم بزند . این ساعت هوشمند از کمپانی امزفیت در 3 رنگ جذاب سبز ، صورتی و مشکی موجود خواهد بود . شیائومی برای این ساعت هوشمند از صفحه نمایشی 1.55 اینچی از نوع AMOLED و پوشش محافظ 2.5 بعدی بهره گرفته ، که در محفظه ای آلومینیومی قرار گرفته است . شیائومی میگوید به لطف حاشیه های باریک و شیشه تراش خورده ، صفحه این ساعت بدون مرز است .

ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 Mini
ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 Mini

دستبند این ساعت در رنگ های مختلفی موجود خواهد شد و کاربران در بدو عرضه میتوانند از 50 چهره ساعت اختصاصی و 30 حالت برای صفحه همیشه روشن بهره بگیرند . این ساعت هوشمند دارای 70 حالت ورزشی از جمله شنا ، تردمیل ، دویدن و دوچرخه میباشد . با سیستم پیشرفته ای که شیائومی برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته است ، کاربر اطلاعات بسیار خوبی من جمله ضربان قلب و وضعیت جسمی را حین تمرین به کاربر گوشزد کرده و بلافاصله پس از اتمام تمرین ، گزارشی کامل در اختیارش قرار خواهد داد .

ساعت هوشمند امزفیت مدل GTS 2 Mini به سنسور ضربان قلب قدرتمندی مجهز است ، که توانایی ثبت 24 ساعته و بدون وقفه ضربان قلب کاربر را دارد . در کنار این سنسور ، شیائومی از سنسور سنجش میزان اکسیژن خون نیز بهره گرفته است ، تا میزان اشباع اکسیژن در خون کاربر را نیز بتواند اندازه گیری کند . این ساعت همچنین توانایی ثبت چرخه خواب شما را دارد و حتی در طول روز ، میتواند تک تک چرت های کوتاه شما را نیز محاسبه کرده و اطلاعات دقیقی از کیفیت خواب شما ارائه کند .

سایر ویژگی های این ساعت نیز شامل ردگیری عادت ماهیانه بانوان ، دستیار صوتی الکسای آمازون ، تمرین نفس کشیدن ، کنترل پخش موسیقی ، ساعت جهانی و تبدیل ساعت به شاتری برای دوربین اشاره کرد . شیائومی برای این ساعت از یک باتری 220 میلی آمپر/ساعتی بهره گرفته است ، که با یکبار شارژ تا 21 روز استفاده سبک ، تا 14 روز استفاده عادی و تا 7 روز استفاده بسیار سنگین با شما همراه خواهد بود .

 

معرفی شد + خرید محصول با تحویل فوری :

اگر قصد خرید این محصول جذاب را دارید، هم اکنون می توانید به فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس مراجعه کنید.

صفحه خرید ساعت هوشمند امزفیت مدل GTS 2 Mini

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا