ردمیشیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومی

رسمی : سری گوشی های Redmi Note 11T Pro رسماً معرفی شدند !

همانطور که پیش بینی کرده بودیم ، شیائومی ساعاتی پیش پرده از سری گوشی های Redmi Note 11T Pro برای بازار کشور خانگی خود چین برداشت . در این سری شاهد معرفی 3 گوشی هستیم ؛ گوشی های Redmi Note 11T Pro و +Redmi Note 11T Pro در کنار Redmi Note 11T نسخه محدود Astro Boy . اگر دوست دارید بیشتر درباره این محصولات بدانید ، با شیائومی پارس در این مقاله اختصاصی همراه باشید …

 

« طراحی و صفحه نمایش »

ابتدا از طراحی شروع میکنیم . گوشی های سری Redmi Note 11T Pro از طراحی یکسانی بهره میبرند . بنابراین ، هر دو گوشی به ماژول دوربینی مستطیلی به صورت عمودی در سمت چپ مجهز هستند ، که میهمان 3 سنسور است . بد نیست اشاره کنیم که شیائومی به دلیل بهره گیری از چیپستی بسیار قدرتمند ، دست به استفاده از سیستم خنک کننده مایع در این گوشی زده است ، تا در سخت ترین شرایط ممکن هم کاربر با مشکل گرما مواجه نشود .

همچنین ، شیائومی در طی مراسم معرفی این گوشی ها دست به پخش ویدئویی زد که سری گوشی های مذکور تحت سخت ترین ضربات فیزیکی ( من جمله تست سقوط ، خط و خش ، خم شدن و … ) قرار گرفتند . هر دوی این گوشی ها به صفحه نمایشی 6.6 اینچی با پنل IPS LCD با تکنولوژی LTPS ، رزلوشن +FHD ، نسبت تصویر 20:5:9 ، نرخ نوسازی 144 هرتز و فناوری DC Dimming مجهز هستند و اولین گوشی های مجهز به صفحه IPS در دنیا هستند که موفق به کسب گواهینامه +A از بنیاد Display Mate شده اند .

 

« مشخصات »

بر اساس سیاست جدید شیائومی ، سری گوشی های Redmi Note از این پس در 2 نسخه عرضه خواهند شد : ردیفی با تکیه بر صفحه نمایش و دوربین قوی ؛ ردیفی با تکیه بر قدرت سخت افزاری . به این ترتیب از این پس باید منتظر سری عادی با مشخصات اول و سری T با مشخصات دوم باشیم . حال گوشی های سری Redmi Note 11T Pro به چیپست شبه پرچمدار مدیاتک ، Dimensity 8100 که بر اساس فناوری 4 نانومتری TSMC بنا شده است مجهز شده اند .

این چیپست با رم های نسل 5 یا LPDDR5 و حافظه UFS3.1 همراه شده است . شیائومی برای برادر بزرگتر ، یعنی گوشی +Redmi Note 11T Pro از یک باتری 4.400 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 120 واتی ( 0 تا 100 در عرض 19 دقیقه ) بهره گرفته است . این قدرت شارژ در گوشی مذکور با چیپ اختصاصی Surge P1 شیائومی که پیش از این در سری گوشی های پرچمدار غول چینی دنیای تکنولوژی مورد استفاده قرار گرفته بود مهیا شده است .

در کنار اینها باید فناوری Dolby Atmos و Hi-Res ، بلندگوی استریوی بسیار قدرتمند ، بلوتوث 5.3 ، جک 3.5 میلی متری صدا ، درگاه اینفرارد ، وایفای 6 و پشتیبانی از NFC 3.0 را نیز به ویژگی های این 2 محصول اضافه کنیم . اما از طرفی گوشی Redmi Note 11T Pro به یک باتری 5.080 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 67 واتی مجهز میباشد . پس به این ترتیب ، تفاوت دو گوشی Redmi Note 11T Pro و +Redmi Note 11T Pro در حجم ، سرعت شارژ باتری ، حافظه رم و حافظه داخلی میباشد .

 

« دوربین »

در بحث دوربین نیز هر دو گوشی به سیستم دوربینی 3 گانه مجهز شده اند . به ترتیب ، سنسور اصلی این گوشی ها 64 مگاپیکسلی GW1 سامسونگ ، سنسور دوم 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور سوم 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو میباشد .

 

« قیمت و زمان عرضه »

سری گوشی های Redmi Note 11T Pro در 2 آپشن رنگی عرضه میشوند . برادر بزرگتر ، گوشی +Redmi Note 11T Pro  در 3 رنگ جذاب مشکی ، آبی و نقره ای عرضه خواهد شد ؛ در حالی که Redmi Note 11T Pro در 2 رنگ نقره ای و آبی عرضه میشود . پیش فروش این گوشی ها از هم اکنون در چین آغاز شده است ، اما عرضه فیزیکی آنها از 31 می ( هفته آینده ) آغاز خواهد شد .

قیمت نسخه های مختلف گوشی Redmi Note 11T Pro :

– نسخه با حافظه رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی = 270 دلار

– نسخه با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی = 285 دلار

– نسخه با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی = 315 دلار

قیمت نسخه های مختلف گوشی +Redmi Note 11T Pro :

– نسخه با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی = 300 دلار

– نسخه با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی = 330 دلار

– نسخه با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی = 360 دلار

 

« نسخه محدود Redmi Note 11T Astro Boy Limited Edition »

شیائومی در کنار گوشی های Redmi Note 11T Pro دست به معرفی نسخه ای خاص از گوشی Redmi Note 11T نیز زد ، که خاطرات بسیار زیادی را زنده میکند . این نسخه محدود و ویژه Astro Boy یا همان پسر فضانور معروف نام دارد و برخلاف نسخه های دیگر تنها در یک آپشن با حافظه داخلی و رم 8/256 با قیمت 375 دلار عرضه میشود . همچنین ، این گوشی برخلاف برادران خونی خود از روز 18 ژوئن ( 28 خرداد ) رسماً عرضه خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا