شیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومیگجت های هوشمند

ساعت Xiaomi Watch S1 Pro، ایرباد Xiaomi Buds 4 Pro و اسکوتر Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra برای بازارهای جهانی معرفی شدند.

شیائومی در مراسم معرفی سری گوشی های 13 برای بازارهای جهانی، علاوه بر Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro در کنار Xiaomi 13 Lite، پرده از ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 Pro، ایرباد Xiaomi Buds 4 Pro و اسکوتر Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra برداشت. در این مقاله سعی داریم در بخش اول به بررسی مشخصات و قیمت ساعت هوشمند S1 Pro بپردازیم و در بخش دوم و سوم، مشخصات، ویژگی ها و قیمت ایرباد Buds 4 Pro و اسکوتر Electric Scooter 4 Ultra را مورد بررسی قرار دهیم. با شیائومی پارس در این مقاله اختصاصی همراه باشید…

ساعت Xiaomi Watch S1 Pro

طراحی

ساعت Xiaomi Watch S1 Pro برای کسانی طراحی شده است که دوست دارند ساعتی سنتی با ویژگی های یک ساعت هوشمند را داشته باشند! از دور اگر به این ساعت نگاهی بیندازید، آنرا یک ساعت سنتی دایره ای شکل و سنگین، با بند چرمی قهوه ای خواهید یافت؛ اما وقتی به آن نزدیک میشوید داستان عوض میشود! فُرم این ساعت بیشتر شبیه به ساعت های آنالوگ است، به همین دلیل، تلفیق آن با ویژگی های هوشمند از این ساعت یک محصولی سنتی/مدرن ساخته است.

Xiaomi Watch S1 Pro
Xiaomi Watch S1 Pro

صفحه نمایش

شیاومی برای این ساعت خارق العاده از صفحه نمایشی 1.47 اینچی با پنل AMOLED لمسی بهره گرفته است، که رزلوشن 480×480 را در مقابل چشمان شما به نمایش بیرون می آورد. سطح صفحه نمایش این ساعت با سخت ترین ماده کشف شده (یاقوت کبود) پوشیده شده است؛ پس دیگر خبری از خط و خش نیست! حاشیه های صفحه نمایش این ساعت بسیار کم میباشد و به آن ظاهری برازنده داده است. این ساعت از سیستم عامل اختصاصی MIUI Watch OS بهره میبرد و کنترل آن توسط یک تاج چرخشی فیزیکی انجام میشود.

ویژگی های سلامت محور

این ساعت شاید ظاهراً یک ساعت ورزشی (اسپورت) نباشد، اما در باطن توانایی پیگیری بیش از 100 حالت ورزشی را دارد! به این ترتیب، کاربرانی که میخواهند یک ساعت رسمی با ویژگی های ورزشی خوب داشته باشند، این محصول برای آنها ساخته شده است. این ساعت از 10 برنامه دویدن بهره میبرد و به لطف تراشه GPS داخلی، میتواند موقعیت دقیق حرکات ورزشی شما را روی نقشه ثبت کند. این ساعت همچنین توانایی ردگیری چرخه خواب، ضربان قلب و میزان اکسیژن خون (SpO2) را دارد و تا عمق 50 متری ضد آب است.

باتری و سایر ویژگی ها

شیاومی برای این ساعت از یک باتری با حجم بالا بهره گرفته است، که بر اساس تست های انجام شده، به صورت استاندارد میتواند تا 14 روز با شما همراه باشد. این ساعت توسط شارژر مغناطیسی شارژ میشود، اما کاربران میتوانند از طریق گوشی یا ایستگاه شارژ وایرلس، آنرا در عرضه 85 دقیقه فول شارژ کنند. این ساعت از فناوری شارژ سریع نیز بهره میبرد و با 10 دقیقه شارژ میتوانید تا 2 روز از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این ساعت نیز میتوان به تراشه NFC برای پرداخت های بدون تماس و بلندگوی داخلی و میکروفون اشاره کرد، که تماس بر پایه بلوتوث را امکان پذیر میکند.

رنگ ها، قیمت و زمان عرضه

کاربران میتوانند این ساعت را در 2 رنگ مشکی با بدنه استیل و بند مشکی یا نقره ای با بدنه استیل ضد زنگ و بند قهوه ای تهیه کنند. جنس بند این ساعت از TPU مناسب برای پوست های حساس میباشد. نمونه با بند مشکی این ساعت میتواند بین 140 تا 210 میلی متر دور دست کاربر تنظیم شود و نمونه با بند قهوه ای، توانایی تنظیم بین 135 تا 205 میلی متر را دارد. این ساعت از امروز در کشور انگلستان با قیمت 299 پوند در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

ایرباد Xiaomi Buds 4 Pro

طراحی

شیاومی در طراحی این ایرباد حساسیت زیادی به خرج داده است. از آنجایی که این ایرباد گرانترین و لوکس ترین ایرباد شیایومی میباشد، نهایت ظرافت در طراحی آن به کار گرفته شده است. طراحی کیس شارژ هوشمندانه است و ما را یاد کپسول های فضایی می اندازد. سری های ایربادها نیز از جنس LSR هستند و بر اساس اطلاعات به دست آمده دوست دار پوست انسان هستند.

این سری ها با تکنولوژی خاصی در گوش کیپ شده و مانع بیرون آمدن ایرباد در تکان های سر میشوند. این سری ها در 3 سایز به دست کاربران میرسند تا بهترین نسخه را با توجه به سایز گوش خود انتخاب کنند. شیاومی برای کمک به تیون کردن درست این ایربادها، از قابلیت « Intelligent Fit Monitoring » در این محصول بهره گرفته است، که به کاربر اجازه میدهد بهترین حالت را برای گوش دادن طولانی موسیقی فراهم آورد.

صدا و قابلیت حذف نویز

این ایرباد از تکنولوژی اختصاصی LDAC سونی بهره میبرد، که صدایی با کیفیت استودیویی (990kbps با عمق 32 بیت) را به گوش کاربر میرساند. این ایرباد گواهی Hi-Res Wireless را نیز کسب کرده است تا عاشقان صدا کمبودی را احساس نکنند. این ایرباد به تکنولوژی حذف نویز فعال (ANC) مجهز شده است و توانایی کاهش نویز تا 48 دسی‌بل را دارد. با الگوریتم جدیدی، این ایرباد حرکات سر را دنبال میکند و بهترین کیفیت صدا را با توجه به موقعیت جمجمه به گوش کاربر میرساند تا صدای واقعی به صورت دقیق ایجاد شود.

باتری و سایر ویژگی ها

سری های این ایرباد از عمر باتری 9 ساعته بهره میبرند و محفظه شارژ نیز تا 38 ساعت عمر باتری را برای شما به ارمغان خواهند آورد. این ایرباد از طریق رابط USB نوع C شارژ میشود، اما برای راحتی کاربران فناوری شارژ وایرلس نیز در آن تعبیه شده است. این محصول از قابلیت اتصال همزمان به 2 دستگاه بهره میبرد. با بلوتوث 5.3 اتصالی پایدار را میتوانید در این محصول تجربه کنید و به لطف استاندارد IP54، نیاز نیست نگران فعالیت های خارج از خانه باشید.

این ایرباد از درایورهای 11 میلی متری پویا (با آهنربای دوگانه) و صدای Hi-Fi بهره میبرد. کادک های صوتی زیادی همچون SBC و AAC در کنار LHDC 4.0 در دسترس کاربران قرار دارند تا کیفیت صدایی بینظیر را تجربه کنید. 3 میکروفون به علاوه یک سنسور استخوانی نیز در سری این ایرباد تعبیه شده است، تا مکالمات شفافی را تجربه کنید. در مجموع 3 حالت حذف نویز برای کاربر طراحی شده است و از بین شنیدن صدای محیط، موسیقی و ترافیک میتواند یکی را انتخاب کند.

قیمت، رنگ ها و زمان عرضه

این محصول در 2 رنگ جذاب طلایی و مشکی عرضه خواهد شد. از هم اکنون کاربران کشورهای اروپایی میتوانند این محصول را به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر خریداری کنند و فروش فیزیکی آن نیز به زودی آغاز خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول در بازار انگلستان 249 پوند میباشد.

ویژگی های برتر Xiaomi Buds 4 Pro در یک قاب
ویژگی های برتر Xiaomi Buds 4 Pro در یک قاب

اسکوتر Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra

طراحی

اسکوترهای الکتریکی در طی سال های اخیر با اقبال بینظیری مواجه شده‌اند. دلیل این موضوع، دوست دار محیط زیست بودن این ابزارها و مقرون به صرفه بودن در برابر سایر روش های حمل و نقل میباشد. اسکوتر جدید شیاومی که در مراسم MWC 2023 معرفی شد هر 2 ویژگی را با خود به همراه دارد؛ اما واجد ویژگی سومی نیز میباشد، که آن مدرن بودن طراحی است.

این اسکوتر از بدنه ای آلومینیومی و بسیار سبک بهره میبرد، اما با این حال میتواند افرادی تا وزن 120 کیلوگرم را به راحتی حمل کند. در بخش طراحی این اسکوتر زمان زیادی صرف شده است، تا ضمن ارائه بهترین تجربه حمل و نقل و سواری، ظاهری بسیار فریبنده داشته باشد. تقریباً میتوانیم با ضرس قاطع بگوییم این اسکوتر یکی از زیباترین اسکوترهای دنیاست!

ویژگی های برتر

یکی از ویژگی های بسیار مهم اسکوتر جدید شیایومی، سیستم تعلیق دوگانه آن میباشد؛ که باعث میشود کاربر سواری نرم و ایمنی را حتی در جاده های ناهموار تجربه کند. این سیستم خلاقانه با بلندتر شدن بدنه امکان پذیر شده است، که در نهایت باعث میشود کاربر دید بهتری نسبت به مسیر داشته و پایداری بهتری را در راه تجربه کند.

به لطف سیستم پیشرفته DuraGel شیاومی، خطر ترکیدن لاستیک ها به حدأقل میرسد و ضمن ایجاد راحتی برای کاربر، امنیت بیشتری به آنها هدیه میدهد. نکته جالب دیگر درباره این اسکوتر، ضد آب بودن آن با استاندارد IP55 میباشد. به این ترتیب کاربران میتوانند از این محصول در اقسام شرایط آب و هوایی بدون واهمه از خراب شدن بهره ببرند.

عمر باتری

با تغییرات ایجاد شده، این اسکوتر میتواند به سرعتی بالغ بر 25 کیلومتر/ساعت برسد، که 25 درصد بیشتر از نسل قبل است. شیاومی برای این اسکوتر خارق العاده از یک باتری بزرگ و موتوری 940W بهره گرفته است، که با یکبار شارژ کامل تا 70 کیلومتر با شما همراه خواهد بود. به این ترتیب، این اسکوتر علاوه بر کاربرانی که به دنبال راهکاری برای کاهش هزینه های رفت و آمد هستند، برای کشف دنیای اطراف و گردش نیز انتخابی مناسب است.

قیمت و زمان عرضه

این اسکوتر از هم اکنون در دسترس کاربران اروپایی قرار دارد و میتوانند آنرا با قیمت 999 یورو یا 1,052 دلار تهیه کنند. شیایومی فروش آنلاین این محصول را از طریق وبسایت اصلی خود و خرده فروشی های آنلاین معتبر آغاز کرده است، اما برای خرید فیزیکی این محصول، کاربران میتوانند از 10 روز دیگر به فروشگاههای معتبر شیاومی در اروپا مراجعه کنند.

ویژگی های برتر Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra در یک قاب
ویژگی های برتر Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra در یک قاب
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا