شیائومیردمی

رسمی: اقتصادی‌ترین گوشی شیائومی صاحب برادر بزرگتر شد؛ با +Redmi A1 بیشتر آشنا شوید.

ماه گذشته شیائومی پرده از اقتصادی ترین گوشی تاریخ خود برای بازارهای جهانی برداشت. این محصول مجهز به نسخه ای بهینه شده از رابط کاربری MIUI میباشد، که به اندروید خام نزدیک بوده و راندمان کاری را بسیار بالا میبرد. حال غول چینی تکنولوژی دست به معرفی برادری برای این گوشی زده است، که در برخی جهات با یکدیگر متفاوت هستند. اگر دوست دارید بیشتر درباره این محصول بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله همراه باشید…

طراحی و صفحه نمایش

این گوشی به صورت دقیق ابعادی معادل 9.1×76.8×164.9 میلی متر و وزنی معادل 192 گرم دارد. در قسمت مقابل این گوشی به صفحه نمایشی تخت با حاشیه های استاندارد و سلفی در بریدگی قطره ای مجهز میباشد. در قسمت پشت این گوشی شاهد سیستم دوربینی 2 گانه با فلش LED و سنسور اثر انگشت در میانه بدنه هستیم. این محصول به صفحه نمایشی 6.52 اینچی با پنل LCD، رزلوشن +HD، استاندارد تصویر 20:9، سرعت لمس 120 هرتز، درخشندگی پایه 400 نیت و پوشش 70 درصدی رنگ های NTSC مجهز میباشد.

سخت افزار و دوربین

این محصول به چیپست Helio A22 مدیاتک مجهز شده است، که به سادگی از پس کارهای سبک روزمره برمی آید. با کمک رم های نسل 4 یا LPDDR4x و حافظه داخلی eMMC 5.1، کاربران میتوانند مطمعن باشند که در وبگردی، پشتیبانی از نرم افزارهای مختلف، دیدن فیلم و بازی های سبک به مشکل نخواهند خورد. شیائومی برای این گوشی از سلفی 5 مگاپیکسلی و دو سنسور دوربین 8 و 0.3 مگاپیکسلی (عمق دهنده) با فلش LED در قسمت پشت بهره گرفته است.

باتری و سایر ویژگی‌ها

این گوشی به باتری حجیم 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 10 واتی (و شارژر 10 واتی داخل جعبه) مجهز شده است. به دلیل سخت افزار نه چندان قوی، این گوشی نسخه ای بهینه شده از اندروید 12 را با نام Android 12 Go اجرا میکند، که سرعت بسیار بالایی دارد. از جمله دیگر امکانات این گوشی میتوان به دو سیمکارت همزمان نسل 4، وایفای، بلوتوث 5.0، درگاه شارژ Micro-USB، جک 3.5 میلی متری صدا، سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی و شیار اختصاصی مموری کارت (با قابلیت پشتیبانی تا 1 ترابایت) اشاره کرد.

رنگ‌ها، قیمت و زمان عرضه جهانی

این محصول در رنگ های جذاب مشکی، سبز روشن و آبی روشن عرضه خواهد شد. شیائومی این محصول را هم اکنون برای بازار کشور کنیا معرفی کرده است و عرضه جهانی آن از روز 7 اکتبر (15 مهر) آغاز خواهد شد. این گوشی تنها در یک نسخه با حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قیمت استثنائی 85 دلار (!!!) عرضه خواهد شد.

قیمت و زمان عرضه در ایران

با عرضه وسیع این گوشی تا هفته آتی، قطعاً به زودی پای این محصول و برادر خونی اش به کشور عزیزمان ایران باز خواهد شد. البته بعید به نظر میرسد با تفاوت قیمتی بسیار کمی که بین این 2 نسخه وجود دارد، هر 2 محصول به ایران وارد شوند. پیش بینی ما این است که +Redmi A1 تا 1 ماه دیگر با گارانتی 18 ماهه رسمی و قیمتی بین 2 تا 2.5 میلیون تومان وارد بازار ایران شود. به زودی میتوانید این گوشی را از فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس تهیه کنید.

مشخصات +Redmi A1 شیائومی در یک نگاه
مشخصات +Redmi A1 شیائومی در یک نگاه
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا