شیائومیمی

مؤسس شیائومی تاریخ معرفی Mi Mix 4 را لو داد + مشخصات جدید .

شیائومی دیروز بر طبق برنامه ریزی های انجام شده ، کنفرانس زنده ای را صرفاً برای پاسخگویی به سوالات کاربران برند متبوعه خود برگزار کرد . در این مراسم ، آقای Lei Jun ، مؤسس و مدیرعامل برند شیائومی ضمن تشریح عملکردهای کمپانی خود ، اعلام کرد گوشی ( Mi Mix 4 ) و تبلت های جدیدی در ماه جاری میلادی ( آگوست ) معرفی خواهند شد .

البته وی اشاره مستقیمی به محصولات آینده نکرد ، اما اذعان کرد در روز 10 آگوست ( 19 مرداد ) طی مراسمی محصولات جدید شیائومی معرفی خواهند شد و در مراسم مذکور اطلاعات بیشتری درباره محصولات دیگر برملا خواهد شد . پیش از این تأیید شده بود گوشی Mi Mix 4 علاوه بر نگرش عمومی که انتظار معرفی آن با MIUI 13 را دارند به رابط کاربری MIUI 12.5 مجهز خواهد شد .

اخیراً برملا شده بود این گوشی هوشمند به چیپ UWB مجهز خواهد شد . این چیپ اختصاصی باعث میشود ارتباط مستقیمی بین گوشی های چند برند چینی و محصولات شیائومی با یکدیگر ایجاد شود و به این ترتیب فایل ها با سرعت بسیار بالایی بین دستگاهها جابجا شود . در کنار این موضوع ، بر اساس گفته های برخی منابع اطلاعاتی ، این گوشی از باند کاری mmWave نسل 5 نیز پشتیبانی خواهد کرد .

همچنین ، عصر دیروز منبعی ناشناس با انتشار تصویری از پنل صفحه نمایش Mi Mix 4 که اذعان میشد از خط تولید گرفته شده است ، تأیید کرد این گوشی به سلفی پنهان زیر صفحه نمایش مجهز خواهد شد . در تصویر فوق میتوانید مشاهده کنید که در این پنل سلفی پنهان زیر صفحه ، سنسور اثر انگشت و سنسور نور قرار دارد . بر اساس این تصویر ، سنسور سلفی در مرکز قرار خواهد گرفت و به نظر حاشیه های صفحه نمایش بسیار باریک هستند .

بروزرسانی : شیائومی با انتشار اولین پوستر تبلیغاتی از Mi Mix 4 ، تاریخ معرفی دقیق این گوشی را مشخص کرد . همانطور که پیشتر گفتیم ، این گوشی در روز 10 آگوست ( 19 مرداد ) رسماً معرفی خواهد شد . قطعاً در طی روزهای آتی خبرهای رسمی بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد . برای دریافت آخرین خبرها پیرامون این محصول ، با شیائومی پارس همراه باشید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا