ال.جیسایر برندها

زمان معرفی گوشی جذاب LG Wing با صفحه نمایش گردان 24 شهریور است!

الجی آماده است تا انتظارات مارا از طراحی یک اسمارت فون با معرفی الجی وینگ تغییر دهد.در حال حاضر ما میدانیم که گوشی گردان الجی در تاریخ 14 سپتامبر (24 شهریور) رونمایی خواهد شد.

به تازگی یک رندر جدید از این گوشی منتشر شده که جزئیات پشت دستگاه و نمای از صفحه نمایشگر گردان آن را به ما نشان می دهد. می توانیم ببینیم که این گوشی دارای رنگ بندی های آبی روشن و مشکی است. در بدنه پشتی دستگاه یک ماژول دوربین سه گانه در قاب مستطیلی بصورت عمودی زیر هم قرار دارند که بسیار به طراحی دوربین نوت 20 الترا شباهت دارد. از قرار معلوم سنسور اصلی این دستگاه 64 مگاپیکسلی است.

صفحه نمایش اصلی و گردان 6.8 اینچ و صفحه نمایشگر کوچکتر 4 اینچی خواهند بود. با وجود صفحه نمایش گردان اما به نظر می رسد این دستگاه فوق العاده باریک باشد.

برای کاربرد صفحه نمایش گردان، قبلا هم دیده بودیم که در هنگام رانندگی و مسیریابی فوق العاده کاربردی است، بصورتی که می توانیم از صفحه نمایش اصلی برای نرم افزار مسیر یابی و از صفحه نمایش کوچک تر برای یک نرم افزار دیگر بصورت مجزا استفاده کنیم. همچنین در ویدیو های دیگری دیده شده که برای گیمر ها هم کاربرد های زیادی دارد!

گوشی Wing احتمالا حدود 1000 دلار قیمت گذاری خواهد شد و جزو پروژه اکسپلورر الجی برای تولید گوشی هایی با طراحی مدرن خواهد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا