ال.جیسایر برندها

الجی ممکن است به زودی شروع به فروش آیفون در فروشگاه هایش در کره کند!

الجی یکی از معتبرترین تولید کنندگان دستگاه ها و گوشی های هوشمند بوده و هنوز نیز این کمپانی نام آشناست، اما از قرار معلوم می توانیم منتظر این باشیم که باری دیگر فروشگاه های این کمپانی پر از خریداران شود، البته نه خریداران گوشی های الجی، بلکه خریداران گوشی های اپل! چنین تصمیمی منطقی است، چرا که با روند حال حاضر، الجی به زودی شاهد خالی شدن فروشگاه هایش از دستگاه های هوشمند و خریدار خواهد شد!

با توجه به رسانه Business Korea اپل و الجی هنوز در حال مذاکره هستند اما نکات مورد توجهی نیز در پس این همکاری وجود دارد. اول اینکه آیا این فروشگاه ها توسط کارمندان اپل مدیریت می شوند یا کارکنان قدیمی الجی این مسئولیت را به عهده خواهند داشت.

همچنین نکته بعدی این است که چه محصولی در این فروشگاه ها به فروش خواهد رسید؟ قطعا آیفون های اپل به فروش می رسد اما آیپد ها و ساعت های هوشمند چطور؟ همینطور آیا خبری از لپ تاپ ها یا کامپیوتر های رو میزی اپل نیز در این فروشگاه ها خواهد بود؟

قطعا در این مسئله آخر کمی جای بحث باقی می ماند. چرا که الجی لپ تاپ های خودش را در فروشگاه هایش به فروش می رساند و در صورت فروش لپ تاپ های اپل رقابت سختی در پیش خواهد داشت. به همین دلیل الجی قصد دارد که از فروش لپ تاپ های اپل در فروشگاه هایش جلوگیری کند که در نتیجه آن اپل از ارائه خدمات پس از فروش برای لپ تاپ هایش در فروشگاه های الجی خودداری خواهد کرد!

موضوع ذکر شده در بالا تنها نکته ای است که اپل و الجی هنوز درباره آن به توافق نرسیده اند. به هر حال الجی قصد دارد این مذاکره را تا پایان جولای نهایی کند، چرا که این زمان برابر است با آخرین دوره فروش گوشی های هوشمند الجی در فروشگاه هایش. الجی در مناطق مختلف کره جنوبی 400 شعبه دارد که سطح خرده فروشی اپل در این کشور را تا سطح قابل قبولی بالا خواهد برد!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا