سایر برندهانوکیا

رندرهای افشا شده از Nokia 7.3 نمای بهتری از آن را به ما نشان می دهد.

پیش بینی ها از رونمایی نوکیا 7.3 در مراسم 22 سپتامبر (1 مهر) خبر می داد، اما پیش بینی ها درست از اب در نیامد و این گوشی معرفی نشد و بجای آن نوکیا از Nokia 2.4 و Nokia 3.4 رونمایی کرد. در حالی که ما منتظر خبرهای رسمی معرفی نوکیا 7.3 هستیم، عکس هایی رسمی از این گوشی منتشر شده است.

نوکیا 7.3 از یک دوربین سلفی حفره ای در صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن +FHD بهره می برد. در قاب پشتی پلاستیکی، این دستگاه میزبان یک دوربین چهارگانه در یک ماژول دایره ای همراه با فلاش LED و در پایین آن حسگر اثرانگشت است.

در لبه سمت راست نوکیا 7.3 دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور قرار گرفته و در پایین دستگاه هم درگاه شارژ Type-C و میکروفون در کنار اسپیکر این گوشی قرار دارد. جک 3.5 میلی متری هدفون درکنار میکروفون ثانویه هم در لبه بالایی دستگاه جا خوش کرده است.

منبع این خبرها ادعا می کند که نوکیا 7.3 ابعادی برابر 165.8 × 76.3 × 8.2 میلی متر دارد و انتظار می رود از تراشه اسنپدراگون 690 برای این دستگاه استفاده شده است. همچنین از دیگر مشخصات این گوشی می توان به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و همچنین باتری 4000 میلی آمپری با شارژر 18 وات درون جعبه اشاره کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا