خانه هوشمندسایر محصولاتشیائومیگجت های هوشمند

ویژه : جمع بندی مراسم زندگی هوشمند 2021 شیائومی .

شیائومی در روز 29 سپتامبر مراسم زندگی هوشمندتر خود برای سال 2021 میلادی را برگزار کرد . در این مراسم شیائومی به معرفی نسخه جهانی ساعت هوشمند اختصاصی Mi Watch Color ( با نام Revolve ) ، دستبند هوشمند Mi Band 5 ، اسپیکر هوشمند Mi ، کفش ورزشی جدید و لامپ هوشمند جدید خود پرداخت . در این مطلب جذاب سعی داریم مروری سریع بر محصولات معرفی شده در این مراسم داشته باشیم . با ما همراه باشید …

 

« ساعت هوشمند اختصاصی Mi Watch Revolve »

نسخه جهانی ساعت هوشمند اختصاصی شیائومی به صفحه نمایشی 46 میلی متری ، صفحه نمایشی دایره ای شکل با سایز 1.39 اینچی از نوع AMOLED ، رزلوشن HD ( یا 454×454) ، تراکم پیکسی 326ppi ، درخشندگی 450 نیت ، صفحه همیشه روشن (AOD) ، پوشش ضد خش ، محافظ گوریلاگلس نسل 3 ، مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری و 112 چهره ساعت اختصاصی مجهز میباشد .

شیائومی در این ساعت هوشمند از الگوریتم انحصاری خود موسوم به Firstbeat Motion بهره گرفته است ، که باعث میشود تمامی علایم حیاتی و مربوط به سلامتی کاربر در طی 24 ساعت روز به صورت بی وقفه رصد شوند . با این الگوریتم ضربان قلب کاربر به صورت دقیق و بسیار هوشمند زیر نظر گرفته میشود و کاربر میتواند دیدی جامع نسبت به انرژی کسب کرده و از دست داده خود پیدا کند .

این ساعت هوشمند 10 حالت ورزشی اختصاصی من جمله دویدن ، دوچرخه سواری ، حرکات ورزشی بیرون از خانه ، قدم زدن ، تردمیل ، دایره ، پیاده روی ، تمرین های ورزشی ، شنا و بیلیارد را شامل میشود . این محصول همچنین ویژگی هایی چون کنترل موسیقی ، اعلانیه ها ، پیدا کردن گوشی ، آب و هوا ، چراغ قوه ، کرنومتر ، تایمر ، بیدار باش حالت ایستا و زنگ بیدار باش را به کاربر ارائه میدهد .

این محصول با گوشی های اندرویدی و iOS سازگاری دارد و سیستم عامل آن بر پایه WearOS ( سیستم عامل پوشیدنی گوگل ) با رابط کاربری MiUi میباشد . شیائومی برای این ساعت هوشمند از یک باتری 420 میلی آمپر/ساعتی بهره گرفته است ، که تا 2 هفته در حالت آماده باش و 20 ساعت در حالت ورزش با روشن بودن قابلیت مکان یابی (GPS) داخلی را تضمین میکند .

این ساعت هوشمند با مکانیزم خاصی و با کمک یک شارژر مخصوص شارژ میشود . شیائومی در این ساعت هوشمند از تراشه GPS ، بلوتوث 5.0 و GLONAS بهره گرفته است . در بحث سنسورها نیز ، شیائومی از سنسور ضربان قلب PPG ، سنسور 3 جهته حرکتی ، ژیروسکوپ ، جاذبه زمین ، سنجش فشار خون و نور محیطی بهره گرفته است .

قیمت این ساعت هوشمند نیز 148 دلار بوده و از روز 6 اکتبر ( 15 مهر 99 ) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت . شیائومی برای این ساعت هوشمند 2 رنگ اختصاصی با حاشیه خاکستری و دستبند مشکی یا حاشیه نقره ای با دستبند آبی در نظر گرفته است . البته کاربران میتوانند دستبند های رنگی در رنگ های جذاب قهوه ای ، خاکستری و زیتونی را به صورت جداگانه برای این محصول تهیه کنند .

 

« نسخه جهانی Mi Band 5 »

شیائومی برای نسخه جهانی می بند 5 از صفحه نمایشی 1.1 اینچی با پنل AMOLED ، چهره های ساعت نامحدود و درخشندگی 450 نیت بهره گرفته است . باتری در نظر گرفته شده برای این دستبند هوشمند 125 میلی آمپر/ساعتی بوده و با شارژر مغناطیسی جدید شارژ میشود . شیائومی میگوید باتری این دستبند با یکبار شارژ در حالت ذخیره مصرف تا 3 هفته و با استفاده عادی تا 2 هفته دوام می آورد .

این دستبند هوشمند مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری بوده ، دارای 11 حالت ورزشی اختصاصی ( من جمله دویدن در فضای باز ، پیاده روی ، دوچرخه ، دویدن در داخل سالن ، شنا در محیط استخر ، ورزش آزاد ، تردمیل ، طناب زدن ، یوگا و قایقرانی ) میباشد و پایش 24 ساعته و بدون وقفه ضربان قلب ، سیستم پایش خواب ، مربی شخصی هوشمند (PAI) ، سنجش میزان استرس و تمرین نفس کشیدن را با خود به همراه دارد .

شیائومی برای این دستبند هوشمند از ویژگی های دیگری چون کنترل موسیقی ، باز کردن قفل گوشی های هوشمند ، پیدا کردن گوشی هوشمند ، بیصدا کردن گوشی ، نمایش اعلانیه ها ، آب و هوا ، تایمر و ساعت زنگ دار ، سنسور ضربان قلب PPG ، سنسور 3 جهته حرکتی و ژیروسکوپ 3 جهته بهره میبرد ، از سیستم عامل اندروید 5 و بالاتر و iOS 10 و بالاتر پشتیبانی به عمل می آورد و با قیمت 34 دلار در دسترس کاربران قرار دارد .

 

« بلندگوی هوشمند Mi »

بلندگوی هوشمند شیائومی از بدنه ای فلزی بهره میبرد و دارای 10531 سوراخ در قسمت فوقانی میباشد . این بلندگوی هوشمند به اسپیکری با درایور 63.5 میلی متری مجهز است و صدایی غنی را به گوش کاربر خواهد رساند . اسپیکر 12 واتی این محصول در قسمت جلو قرار دارد و میتواند با کمک فناوری هایی چون DTS و Hi-Fi ، صدایی 360 درجه و فراگیر را ایجاد کند .

به عنوان یک بلندگوی هوشمند ، این محصول به دستیار صوتی کمپانی گوگل ( Google Assistant ) مجهز میباشد . کاربر میتواند علاوه بر همگام سازی این بلندگوی هوشمند با هسته خانه هوشمند شیائومی ، آنرا با هسته خانه هوشمند گوگل نیز همگام سازد ، تا عملیات کنترل دستگاههای حرارتی ، برودتی ، نور و حتی دوربین های امنیتی توسط این بلندگوی هوشمند کنترل شوند . قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول 50 دلار میباشد .

 

« کفش ورزشی Mi »

شیائومی با معرفی کفش Mi قصد دارد به پیشواز سلامت عمومی برود . این کفش هوشمند از طراحی بسیار خاصی بهره میبرد و با حالت لانه زنبوری ، باعث چرخش هوا در داخل کفش میشود . شیائومی در طراحی کفی این محصول از فوم ضد شوک خاصی تحت عنوان EVA بهره گرفته است ، تا علاوه بر محافظت از کف پای کاربر ، دویدن ، قدم زندن و هر گونه حرکت ورزشی را ساده کند .

صحبت از ورزش شد . این کفش از نوعی مکانیزم ضد لغزش در قسمت کف بهره میبرد ، که آنرا برای ورزش حرفه ای مناسب میسازد . این محصول با طراحی 2 رنگی عرضه میشود ، که قسمت رنگی شب رنگ میباشد . رنگ های در دسترس نیز شامل آبی ، خاکستری و مشکی میباشند . این کفش حدود 20 دلار قیمت دارد و هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است .

 

« لامپ هوشمند LED »

آخرین وسیله ای که در مراسم خانه هوشمندتر شیائومی معرفی شد ، لامپ LED هوشمند این غول چینی بود . این لامپ هوشمند نوری معادل 810 لومن ( نور سفید ) تولید کرده و تنها 7.5 وات انرژی مصرف میکند . این ساعت هوشمند با نرم افزار اختصاصی خانه هوشمند شیائومی سازگاری کامل دارد ، به این معنا که کاربر میتواند برای این لامپ هوشمند زمان خاموش/روشن شدن در نظر بگیرد ، نور آن را کم و زیاد کند ، یا حتی در هنگام ورود به خانه به صورت اتوماتیک روشن و در صورت خروج خاموش شود .

شیائومی برای این لامپ هوشمند دسترسی به دستیارهای صوتی را نیز در نظر گرفته است . به این ترتیب کاربران میتوانند با همگام سازی این لامپ هوشمند با بلندگوهای هوشمند گوگل ، شیائومی یا آمازون ، از طریق یکی از دستیارهای صوتی Google Assistant یا Xiao-AI یا Amazon Alexa ، فرمان های صوتی لازم را برای این لامپ صادر کنند . گفتنی است این محصول تنها 7 دلار قیمت دارد و عرضه آن از هم اکنون آغاز شده است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا