ال.جیسایر برندها

رندرهای لو رفته از LG K92 5G تمام مشخصات ظاهری آن را فاش کرد!

الجی همانند سامسونگ شرکتی از کره ای است اما الجی برخلاف سامسونگ بازیگر بزرگی در بازار گوشی های هوشمند نیست و از آنجا که نمیتواند در بخش بالارده یا پرچمدار با سایر برندها رقابت کند بیشتر بر روی میانرده تمرکز کرده و حاصل تلاش هایش را در محصول LG Wing میبینیم. طبق اطلاعات جدید این شرکت بزودی دستگاهی دیگر را در سبد محصولات ارزان قیمت خود و با پشتیبانی از 5G به نام K92 5G اضافه خواهد کرد.
گوشی های هوشمند میانرده الجی را با سری Q و K میتوان شناخت. در ماه آگوست این شرکت LG Q92 5G را به عنوان اولین گوشی هوشمند 5G از سری Q معرفی کرد. حالا این شرکت کره ای قصد دارد LG K92 5G را با طراحی خاص به عنوان اولین گوشی هوشمند 5G در سری K معرفی کند.
رندر فوق که توسط منتشر کننده معروف Evan Blass در بستری به نام Voice به اشتراک گذاشته شد و متاسفانه اطلاعات دیگری از مشخصات آن را فاش نکرد. با این حال با توحه به رندر فوق LG K92 5G از دوربین 4 گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه 4فلش LED استفاده میکند.
علاوه بر این در جایی که دوربین قرار دارد رنگ تیره تر است و به سمت پایین، رنگ روشن میشود. اگرچه به نظر میرسد این گوشی بدنه پشتی از جنس شیشه و فریم فلزی دارد اما ما نمیتوانیم احتمال پلی کربنات بودن آن را رد کنیم. همچنین برخلاف تصور، در این گوشی برخلاف اکثر گوشی های امروزی جک 3.5 میلی متری دیده میشود.
و نکته آخر اینکه کلید های تنظیم صدا و کلید دستیار صوتی گوگل در سمت چپ دستگاه قرار دارد و دکمه روشن خاموش با سنسور اثرانگشت ترکیب شده که در سمت راست فریم قرار گرفته است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

trackback
۱۳۹۹-۰۸-۱۱ ۲۰:۱۶

[…] توان پیدا کرد که یکی از آن ها و آخرین آن ها تا به امروز الجی K92 5G است. این گوشی به لطف پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ از فناوری […]

دکمه بازگشت به بالا