ال.جیسایر برندها

تصاویر و مشخصات LG W31 پیش از معرفی لو رفت!

این روزها با شنیدن نام الجی ناخودآگاه به یاد Velvet  یا Wing می افتیم، اما الجی برای حفظ بازار جهانی اش به تازگی سراغ گوشی های پایین رده و میانرده رفته است. و حالا امروز تصاویری از یک میانرده جدید بنام W31 فاش شده و مشخصات آن لو رفته است.اطلاعات الجی W31 از طریق گوگل پلی لو رفته که شامل یک تصویر و لیستی از مهم ترین مشخصات آن است.

همانطور که در تصویر هم دیده می شود، الجی W31 یک ناچ قطره ای دارد که دوربین سلفی را در خود جای داده است. در لیست مشخصات هم به بهره مندی این گوشی از پردازنده Helio P22 از کمپانی مدیاتک اشاره شده است. در کنار این پردازنده 4 گیگ رم هم قرار گرفته ولی اطلاعاتی از حافظه داخلی دستگاه در دسترس نیست.

صفحه نمایش رزولوشنی برابر 720×1600 پیکسل دارد و باتوجه به اینکه قرار این گوشی ارزان قیمت باشد احتمالا صفحه نمایش از نوع LCD خواهد بود. در بخش نرم افزار هم این گوشی از اندروید 10 بهره می برد و انرژی مورد نیاز آن از یک باتری 4000 میلی آمپری تامین خواهد شد.

درباره دوربین اطلاعات موثقی در دسترس نیست ولی شایعات از یک ماژول دوربین سه گانه خبر می دهند که از یک سنسور 13 مگاپیکسلی بعنوان دوربین اصلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان تشکیل شده است. درباره دوربین سلفی هم احتمالا این گوشی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی بهره ببرد.

با توجه به اینکه اطلاعات این گوشی از گوگل پلی فاش شده است احتمالا کمتر از یک ماه تا معرفی رسمی آن باقی مانده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا