سایر محصولاتشیائومی

ماسک صورت جدید شیائومی در راه بازارهای جهانی است .

کروناویروس که مدت هاست به یک جهان گیری تبدیل شده است ، سبک و شیوه زندگی انسان ها را تغییر داده است . تا پیش از این شاید برای آلودگی هوا ، آنهم در شهرهای بزرگ صنعتی نیاز به ماسک صورت بود ، اما اکنون برای زنده ماند و بقا ، مجبور به استفاده از ماسک هستیم ، ماسک هایی که نقاب این روزهای چهره مردم دنیا شده است .

کمپانی شیائومی مدت هاست در زمینه ماسک های بهداشتی صورت تخصص ویژه ای دارد و برای بازار چین انواع و اقسام ماسک ها را دارد ، اما بازارهای جهانی محروم از این محصولات هستند . حال شیائومی اعلام کرده است در روز 13 اکتبر ( 22 مهر 99 ) پرده از ماسک صورت جدید خود برای بازارهای جهانی بردارد .

البته این اولین ماسک شیائومی برای بازارهای جهانی نیست . پیش از این غول چینی تکنولوژی ماسک Mi AirPOP PM2.5 را در سال 2019 معرفی کرده بود ، اما هم اکنون توقف تولید شده است . بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که ماسک معرفی شده تنها برای محافظت در برابر آلودگی هوا بود و در مقابل کروناویروس افراد را مقاوم نمیکند ، اما ماسکی که در روز 3 شنبه معرفی خواهد شد ، با هدف جلوگیری از ابتلای افراد به کروناویروس جدید ساخته شده است .

همه گیری جهانی کرونا حتی کمپانی های اپل و ال.جی را نیز مجبور به معرفی ماسک های بهداشتی کرده است ؛ اما شیائومی که حدأقل 4 سال در این زمینه فعالیت تخصصی دارد ، قطعاً محصول مطمعن تری را برای مردم دنیا طراحی خواهد کرد . شیائومی حتی ماسک مخصوص کودکان نیز در کنار ماسک بزرگسالان دارد ، اما مشخص نیست محصولی که قرار است سه شنبه معرفی شود کدامیک میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا