شیائومیمی

نقطه سر خط : به زودی گوشی جدیدی از سری Mi 10 معرفی خواهد شد !

دیروز یکی از درزدهندگان شناخته شده دنیای مجازی اعلام کرد شیائومی در حال آماده کردن یک گوشی جدید از سری Mi 10 با چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون 870 میباشد ، ولی ما سعی کردیم کمی با احتیاط این خبر را خوانده و از اشتراک گذاری آن امتناع کنیم . حال دقایقی پیش یکی از منابع نزدیک به شیائومی در کشور چین نیز با اعلام خبری این موضوع را تأیید کرده است و گویا واقعاً گوشی جدیدی از سری Mi 10 با چیپست اسنپدراگون 870 در راه است !

اگر خبر معرفی این چیپست را در شیائومی پارس نخوانده اید باید اشاره کنیم که اسنپدراگون 870 تقریباً بین چیپست های اسنپدراگون 865 و +865 قرار میگیرد . این چیپست از هسته های شخصی سازی شده Kryo 585 بهره میبرد ، که فرکانسی تا 3.2 گیگاهرتز را در اختیار کاربر میگذارد . این فرکانس بالاترین میزانی است که تا به امروز بر پایه معماری A77 کسب شده است و در حال حاضر کمپانی های زیادی چون شیائومی قصد معرفی گوشی با این چیپست قدرتمند را دارند .

حتی بر اساس شایعات یک گوشی از خانواده Redmi K40 نیز به این چیپست مجهز خواهد شد . البته تمامی اطلاعاتی که در این خبر با شما به اشتراک گذاشته شد غیر رسمی بوده و بهتر است تا دریافت خبرهای رسمی از سوی شیائومی زیاد هیجان زده نشوید . پس ، توصیه میکنیم این خبر را با نمک شایعه میل کنید و منتظر خبرهای رسمی از سوی مجموعه شیائومی پارس بمانید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا