اخبار ویژهشیائومی

ویژه : فناوری شارژ بیسیم 80 واتی شیائومی رسماً معرفی شد .

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، صبح امروز ( 99.07.28 ) شیائومی پرده از پرسرعت ترین فناوری شارژ بیسیم دنیا برداشت . این سومین قدم بزرگ شیائومی در زمینه فناوری شارژ بیسیم در سال جاری میلادی میباشد . شیائومی میگوید با فناوری شارژ بیسیم 80 واتی ، یک باتری 4.000 میلی آمپر/ساعتی در عرض تنها 8 دقیقه تا 50 درصد و در عرض 19 دقیقه فول شارژ خواهد شد !

پیش از این سریعترین سرعت شارژ بیسیم متعلق به گوشی Mi 10 Ultra بود ، که شیائومی شارژ سریع بیسیم 50 واتی را به همراه این گوشی هوشمند معرفی کرده بود . البته پیش از معرفی فناوری شارژ 50 واتی ، شیائومی شارژ بیسیم 40 واتی را در مراسم معرفی گوشی های سری Mi 10 به نمایش گذاشته بود ، که گوشی های این سری با شارژ بیسیم 30 واتی معرفی شدند .

در زمینه فناوری شارژ وایرلس ، شیائومی راه بسیار طولانی و پر پیچ و خمی را طی کرده است . این غول چینی برای اولین بار فناوری شارژ بیسیم در گوشی های هوشمند را با گوشی Mi Mix 2S معرفی کرده بود ، که سرعت شارژی 7.5 واتی داشت ! پس از این گوشی هوشمند ، شیائومی Mi Mix 3 با فناوری شارژ بیسیم 10 واتی معرفی کرد و در سال 2019 ، پرچمدار محبوب شیائومی ، گوشی Mi 9 ، با شارژ بیسیم 20 واتی معرفی شد .

اخیراً شایعاتی مبنی بر جاه طلبی شیائومی در زمینه فناوری شارژ بیسیم به بیرون درز پیدا کرده است . شایعات میگویند این غول چینی از هم اکنون در حال کار بر روی شارژ بیسیم 100 واتی است ، که احتمالاً سال آینده میلادی رسماً معرفی خواهد شد . پیش بینی ها میگویند شیائومی شارژ بیسیم فوق سریع 100 واتی را پیش از معرفی پرچمدار جدید خود ( Mi 11 یا هر چیز دیگری که میتوان خواند ) رونمایی و در این گوشی هوشمند از آن بهره خواهد گرفت .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا