شیائومیگجت های هوشمند

ساعت های هوشمند امزفیت GTS 2e و GTR 2e رسماً معرفی شدند !

شیائومی چند ماه پیش ساعت های هوشمند امزفیت GTS 2 و GTR 2 را برای بازار چین معرفی کرد و در آخرین ماههای سال 2020 میلادی این ساعت های هوشمند برای بازارهای جهانی هم معرفی شدند . حال بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و همانطور که پیش بینی کرده بودیم ، نسخه جدید این ساعت های هوشمند برای بازارهای جهانی معرفی شده اند . در ادامه این مقاله جذاب با ما همراه باشید …

 

« مشخصات »

همچون نسخه های اصلی ، ساعت هوشمند Amazfit GTR 2e از صفحه ای دایره ای شکل با سایز تصویر 1.39 اینچی و تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ و ساعت هوشمند Amazfit GTS 2e از صفحه ای مربعی با سایز 1.65 اینچی و تراکم پیکسلی 341 پیکسل در هر اینچ بهره میبرند . هر دو ساعت هوشمند از پنل های OLED بهره برده ، بیش از 50 چهره ساعت اختصاصی دارند و از 90 حالت ورزشی پشتیبانی به عمل می آورند .

شیائومی برای ساعت Amazfit GTR 2e از رزلوشن 454×454 بهره گرفته است ، در حالی که Amazfit GTS 2e از رزلوشن تصویر 442×348 بهره میبرد . این 2 ساعت هوشمند نسبت به نسخه های اصلی در بخش باتری ارتقای خوبی را تجربه کرده اند . اکنون Amazfit GTS 2e از یک باتری 246 میلی آمپر/ساعتی بهره میبرد ، که با یکبار شارژ کامل و استفاده استاندارد تا 14 روز و با استفاده عادی تا 24 روز با کاربر همراه خواهد بود .

از طرفی ، Amazfit GTR 2e به یک باتری غول پیکر 471 میلی آمپر/ساعتی مجهز است ، که با یکبار شارژ کامل و استفاده استاندارد تا 24 روز و با استفاده عادی تا 45 روز با شما همراه خواهد بود . سایر ویژگی ها همچون سنسور سنجش دما ، سیستم اختصاصی توسعه یافته توسط Huami موسوم به Bio-Tracker نسل دوم ، سنسور ضربان قلب ، سنسور سنجش میزان اکسیژن خون ، سیستم پایش خواب ، بلوتوث کم مصرف نسل 5 ، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری ، GPS داخلی و میکروفون در این 2 ساعت هوشمند یکسان هستند .

 

« قیمت ، رنگ ها و زمان عرضه »

نکته جالب اینجاست که برخلاف نسخه های قبلی ، شیائومی با احترام به سلیقه کاربران قیمت هر 2 نسخه از ساعت جدید امزفیت را 137 دلار در نظر گرفته است . در بحث رنگ ، ساعت هوشمند Amazfit GTR 2e در 3 رنگ مشکی ، خاکستری و سبز عرضه خواهد شد ، در حالی که ساعت هوشمند Amazfit GTS 2e در 3 رنگ مشکی ، سبز و بنفش در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت . این 2 ساعت هوشمند هم اکنون برای پیش خرید در دسترس کاربران قرار دارند ، اما عرضه آنها از نیمه شب امشب آغاز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا