شیائومی

شیائومی یک رکورد تاریخی در بازار کشور هند ثبت کرد !

طی هفته های گذشته بزرگترین فستیوال کشور هند برگزار شد و شیائومی موفق شد در این فستیوال رکوردی تاریخی به جای بگذارد . این فستیوال بین روزهای 15 تا 21 اکتبر برگزار شد و شیائومی در عرض تنها 6 روز توانست بیش از 5 میلیون نسخه از گوشی های هوشمند خود را به فروش برساند ! شیائومی در این مراسم هم به صورت آنلاین و از طریق وبسایت رسمی خود ، آمازون هند و فلیک پارت و هم از طریق بیش از 15.000 فروشگاه فیزیکی محصولات خود را در دسترس کاربران قرار داده بود .

شیائومی در این فستیوال گوشی های برند Mi و Redmi را با تخفیف های ویژه ای برای فروش موجود کرده بود . یکی از نقاط عطف این فستیوال ، تخفیف ویژه گوشی Mi 10 بود ، که شیائومی برای آن تخفیف 5.000 روپیه ای ( 68 دلار ) را در نظر گرفته بود و با قیمت بسیار عالی 44.999 روپیه ( 610 دلار ) به فروش رسید . در بخش گوشی های میانرده نیز ، سری گوشی های Redmi Note 9 با تخفیف هایی 1.000 تا 1.500 روپیه ای ( 14 تا 20 دلار ) به دست خریداران رسیدند .

مدیر شیائومی هند میگوید دلیل این فروش بسیار عالی که در تاریخ فروش گوشی های هوشمند در این کشور بینظیر است ، اعتماد کاربران به برند شیائومی است . وی اذعان میکند هیچ برندی در کشور هند در چنین مدت کوتاهی ( 6 روز ) موفق به فروش 5 میلیون گوشی هوشمند نشده است و راز دیگر اعتماد کاربران ، قیمت صادقانه در برابر کیفیت بسیار بالاست ، که شیائومی آنرا قطعاً ادامه خواهد داد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا