شیائومیاخبار ویژهمی

گزارش : تاریخ احتمالی معرفی و هر آنچه تا کنون از Xiaomi Mix Fold 2 میدانیم .

در مارس سال 2021 ، شیائومی پرده از اولین گوشی تاشونده خود با نام Mi Mix Fold برداشت . حال مدت هاست شایعات زیادی درباره نسل دوم گوشی تاشونده شیائومی به گوش میرسد ، که به ظاهر قرار بود با سری گوشی های Xiaomi 12S برای بازار چین معرفی شود ؛ اما چنین نشد ! تا به این لحظه گوشی مذکور موفق به کسب تأییدیه های زیادی از مراجع مختلف برای معرفی شده است و اکنون در TENAA ظاهر شده است .

بر اساس آخرین خبری که به گوش میرسد ، گفته میشود که شیائومی قصد دارد این محصول را در ماه آگوست ( ماه جاری میلادی ) معرفی کند . پیش از این گمان میشد شیائومی قصد دارد در تاریخ 16 آگوست پرده از MIUI 14 بر پایه اندروید 13 بردارد ، اما با معرفی MIUI 13.1 ، به نوعی راه برای معرفی MIUI 14 بسته شد تا بروزرسانی عظیم رابط کاربری MIUI به ماه های آتی موکول شود ( همزمان با معرفی سری گوشی های Xiaomi 13 ) .

تا به این لحظه بر اساس شایعات میدانیم که این گوشی به صفحه نمایش داخلی با سایز 8.1 اینچی از نوع LTPO OLED ، رزلوشن 2K ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، استاندارد تصویر 21:9 ، چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 ، تا 16 گیگابایت حافظه رم ، تا 1 ترابایت حافظه داخلی ، شارژ سریع 67 ( یا 120 واتی ) و صفحه ثانویه ( بیرونی ) با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد شد . هر چند تا کنون هیچکدام از این اطلاعات تأیید نشده اند ، اما پیش بینی میشود از هفته های آتی انتشار تیزرهای معرفی این گوشی آغاز شود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا