ال.جیسایر برندها

میانرده خوش قیمت الجی معرفی شد؛ LG Q52 با تراشه Helio P35 و قیمت 290 دلار.

هفته گذشته تصاویری واقعی از LG Q52 منتشر شده بود و حالا الجی از این گوشی بصورت رسمی رونمایی کرد! این گوشی یک میانرده با پردازنده Helio P35 از مدیاتک به همراه دوربین چهارگانه و دو فلاش LED و صفحه نمایشی از نوع LCD با رزولوشن +HD است.

گوشی LG Q52 را می توان نسخه جهانی LG K52 نامید که به تازگی بصورت انحصاری برای خاک کره جنوبی معرفی شده است. مشخصات سخت افزاری این دو گوشی از بالا تا پایین کاملا شبیه به هم است و می توان گفت که این دو گوشی دقیقا یک گوشی اند! الجی پردازنده ای از مدیاتک را با 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ترکیب کرده و در کنار آن ها اسلات کارت حافظه جانبی را قرار داده است.

چیدمان دوربین از ترکیب دوربین 48 مگاپیکسلی بعنوان دوربین اصلی، سنسور 5 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور های 2 مگاپیکسلی بعنوان دوربین ماکرو و عمق میدان بدست آمده است. دوربین سلفی دستگاه هم 13 مگاپیکسلی است.

صفحه نمایش کاملا تخت این گوشی که یک حفره در بالای آن برای دوربین سلفی قرار گرفته ابعادی 6.6 اینچی دارد که حاشیه ها در تمامی حاشیه ها به جز حاشیه پایین دستگاه، بسیار باریک است. در لبه سمت راست دستگاه هم حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. در لبه سمت چپ هم کلید های کنترل صدا به همراه کلید دستیار صوتی گوگل قرار گرفته!

دیگر مشخصات اصلی این گوشی را باتری 4000 میلی آمپری، پورت Type-C، بلوتوث نسخه 5.0 و همچنین NFC تشکیل می دهد.

قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی 292 دلار است. این گوشی در دو رنگ سفید و قرمز عرضه خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا