شیائومیمی

اولین نشانه ها از ساعت هوشمند اختصاصی Mi Watch Lite به بیرون درز پیدا کرد .

وزارت صنعت و معدن کشور چین ( MIIT ) اوایل ماه جاری میلادی یک ساعت هوشمند با اسم درون سازمانی REDMITW01 را به ثبت رساند . دیری نپایید که یک مدل دیگر با اسم درون سازمانی REDMIWT02 تأییدیه های لازم را کسب کرد ، که بر اساس اطلاعات موجود ، نسخه ای از ساعت هوشمند اختصاصی Mi با نام Mi Watch Lite میباشد . حال دقایقی پیش همین مدل موفق به کسب تأییدیه های لازم از FCC شده است ، که نشان از معرفی قریب الوقوع آنرا میدهد .

نکته جالب اینجاست که به لطف تأییدیه FCC ما جعبه محصول و بسیاری از اطلاعات آنرا در دست داریم ! بر اساس اطلاعات دقیق درج شده روی جعبه ، ساعت مذکور به صفحه نمایشی 1.4 اینچی با شکل مربعی و رزلوشن HD مجهز است ، که ویژگی جالبی با نام نور پس زمینه خودکار را با خود به همراه خواهد داشت . شیائومی برای این ساعت هوشمند از یک باتری 230 میلی آمپر/ساعتی بهره گرفته است ، که با سرعت 5 وات شارژ میشود .

ساعت هوشمند Mi Watch Lite از انواع حالت های ورزشی پشتیبانی به عمل می آورد و  توانایی شناسایی خودکار فعالیت در حال انجام را دارد . همچنین ، این ساعت هوشمند به سنسور ضربان سنجی مجهز است که توانایی ثبت بی وقفه و 24 ساعته ضربان قلب را دارد . شیائومی برای این ساعت از تراشه مکان یاب اختصاصی و بلوتوث 5.1 نیز بهره گرفته است ، تا امکانات آن تکمیل شود .

به احتمال بسیار قوی این ساعت هوشمند در بازار کشور چین با نام Redmi Watch و در بازارهای جهانی تحت برند Mi معرفی شود و شاید عکس این موضوع اتفاق بیفتد . علی ایحال ما قطعاً به زودی اولین ساعت هوشمند Redmi را از شیائومی خواهیم دید . شاید شیائومی در مراسم پیشِ رو که برای معرفی گوشی های سری جدید Redmi Note 10 در ماه دسامبر برگزار خواهد شد دست به معرفی ساعت هوشمند ردمی نیز بزند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا