شیائومیمی

در دنیای وهم و خیال : اولین تصاویر مفهومی از Xiaomi Mix 5 منتشر شد .

سرانجام پا به سال 2022 گذاشتیم ، سالی که بنا به گفته سردمداران شیائومی یکی از سال های بسیار مهم و نقطه عطفی در تاریخ کمپانی شیائومی محسوب میشود . دلیل این موضوع معرفی گوشی های سری Xiaomi 12 در واپسین روزهای سال 2021 میلادی و بالطبع چشم دوختن شیائومی به فروش بینظیر این گوشی ها در سال جدید میلادی است . از طرفی ، امسال چند محصول مهم خواهیم داشت .

گفته میشود شیائومی امسال دومین نسل از گوشی هوشمند تاشونده سنتی خود را معرفی خواهد کرد و علاوه بر آن ، احتمالاً پرده از نسخه ای تاشدنی به صورت عمودی نیز خواهد برداشت . اما شاید پس از Xiaomi 12 Ultra ، جذاب ترین محصول سال 2022 سری گوشی های Mix 5 باشند ، که بنابر شایعات متعدد در سه ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی و روانه بازار خواهند شد .

حال که وارد سال 2022 شده ایم ، ساعاتی پیش یک منبع ناشناس با انتشار تصاویری مفهومی ، اعلام کرد شیائومی با جدیت تمام در حال کار بر روی Xiaomi Mix 5 و Xiaomi Mix 5 Pro میباشد . وی حتی اطلاعاتی را نیز با ما در میان گذاشته است ، که فعلاً توصیه میکنیم آنرا در حد حدس و گمان در نظر بگیرید ، چون ماهیت گوشی های سری Mix 5 فعلاً در هاله ای از ابهام قرار دارد .

بر اساس شایعات منتشر شده ، گوشی Xiaomi Mix 5 به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 با چیپ اختصاصی Surge S3 و 20 سنسور دمایی مجهز خواهد شد ، تا گرما کاملاً تحت کنترل باشد . این منبع خبری اشاره میکند گوشی مذکور به صفحه نمایشی 6.89 اینچی با رزلوشن 2K ، پنل AMOLED ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، سرعت لمس 480 هرتز و دوربین سلفی زیر صفحه نمایش ( همچون نسل قبل ) مجهز خواهد شد .

گفته میشود این گوشی به باتری 5.000 یا 6.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 200 واتی سیمی و 50 واتی بیسیم مجهز خواهد شد و در عرض 10 دقیقه فول شارژ میشود . اما میرسیم به بخش دوربین ، که به ظاهر مهمترین بارزه این گوشی است . گفته میشود این گوشی به دوربینی 4 گانه با سنسور اصلی 100 مگاپیکسلی ( با لنز تله فوتوی مکانیکی ) ، 40 مگاپیکسلی ( با لنز فوق عریض ) ، 13 مگاپیکسلی ( با لنز تله فوتو ) و 48 مگاپیکسلی ( با لنز عریض ) + سنسور مدت پرواز ( ToF ) مجهز خواهد شد .

جالب اینجاست که گزارشی دیگر بیان میکند سنسور اصلی این گوشی 108 مگاپیکسلی بوده و با سنسورهای 50 مگاپیکسلی ( با لنز عریض ) ، 50 مگاپیکسلی ( با لنز فوق عریض ) ، 50 مگاپیکسلی ( با لنز پرتره ) و 8 مگاپیکسلی ( با لنز تله فوتو ) همراهی میشود ! درباره قابلیت های عکاسی این گوشی نیز گفته میشود به قابلیت زوم 200 برابری دیجیتال و 15 برابری اپتیکال با تکنولوژی جدیدی که از تمام قدرت چیپست برای عکاسی بهره میبرد مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا