اپل

تحلیل ها خبر از یک میلیارد دستگاه آیفون فعال می دهند!

تحلیلگر آماری Above Avalon عملکرد اپل را در زمینه بازار موبایلش از سال 2008 بررسی می کند. به گزارش موسس این مجموعه اپل موفق به ثبت یک میلیارد دستگاه آیفون فعال در دنیا شده است!

به گزارش موسس مجموعه، سایبرت: سرعت رشد فروش و فعالیت گوشی های آیفون به دلیل وجود رقبای پر قدرت کند شده است. در سه سال گذشته کاربران جدید کمتری نسبت به سال های قبل تر به خرید آیفون رو آورده اند و انتظار می رود در سال 2020 تعداد زیادی از کاربران قدیمی اپل به سراغ گوشی های جدید این کمپانی بروند که در این صورت احتمالا از هر 5 خریدار گوشی های جدید اپل، یکی از آن ها کاربرد جدید خواهد بود!

در حالی که فروش آیفون دو بار دچار رکورد شدید شد (یک بار پس از تعطیلات سال 2015 و بار دیگر پس از فصل تعطیلات 2018) اما انتظار می رود که در فصل چهارم سال 2021 اپل رکورد فروش 250 میلیون دستگاه را ثبت کند، این در حالی است که اپل هر فصل 200 میلیون دستگاه میفروشد.

موسس این مجموعه برای اپل برای افزایش میزان فروشش دو پیشنهاد دارد، اول اینکه باید فناوری های بیشتری را در زمینه دوربین به آیفون اضافه کند و دوم اینکه ارزش کسب شده توسط کاربر با خرید آیفون را افزایش دهد.

سایبرت در انتهای مطلبش می گوید: هر چند که آیفون به 1 میلیارد کاربر فعال دست پیدا کرده است، اما این اپل واچ است که نقطه عطف 2 میلیاردی را برای اپل رقم خواهد زد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا