شیائومیلپتاپ

برای آموزش : لپتاپ مقرون به صرفه e-Learning شیائومی معرفی شد .

بر طبق پیش بینی های انجام شده ، شیائومی پرده از لپتاپ جدید خود تحت عنوان Mi Notebook 14 e-Learning Edition پرده برداشت . برخلاف نسخه اصلی Mi Notebook 14 ، شیائومی برای این لپتاپ از پردازنده Core-i3 اینتل بهره گرفته است ، چون این لپتاپ مقرون به صرفه بوده و برای اهداف آموزشی طراحی شده است . همانطور که از اسم این محصول پیداست ، دارای صفحه ای 14 اینچی میباشد .

پنل به کار رفته در صفحه نمایش این لپتاپ LCD بوده و از کیفیت FHD برخوردار است . این لپتاپ از استاندارد 16:9 ، نسبت بدنه به صفحه نمایش 81.2 درصدی ، زاویه دید 178 درجه ای و وبکمی با کیفیت 720p بهره میبرد ( در نسخه اصلی خبری از وبکم نبود ) . شیائومی در این لپتاپ از پردازنده نسل دهمی Core-i3 اینل بهره گرفته است ، که دارای 2 هسته با فرکانس 2.1 گیگاهرتز میباشد .

این پردازنده با فناوری انحصاری Turbo Boost اینتل در مواقعی که نیاز باشد ، فرکانس پردازنده را تا 4.1 گیگاهرتز افزایش میدهد و به گرافیک داخلی UHD 620 اینتل مجهز است . در کنار اینها ، این لپتاپ به 8 گیگابایت حافظه رم با سرعت 2.666 مگاهرتز و 256 گیگابایت حافظه SATA 3 از نوع SSD مجهز میباشد . شیائومی برای این محصول از یک کیبورد کامل و تاچ پد چند کاره بهره گرفته است . در بخش صدا نیز ، شیائومی از 2 اسپیکر 2 وات با فناوری DTS بهره گرفته است .

در بخش فناوری های ارتباطی ، این لپتاپ از وایفای نسل 5 دو بانده ، بلوتوث 5.0 ، 2 پورت USB 3.1 نسل 1 ، یک پورت USB نسل 2 ، یک پورت HDMI و جک 3.5 میلی متری صدا بهره گرفته است . این لپتاپ از بدنه ای فلزی بهره میبرد و تنها 1.5 کیلوگرم وزن دارد . این لپتاپ به ویندوز 10 نسخه خانگی و باتری 3.220 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع نیز مجهز است ، که بنابر ادعای شیائومی با یکبار شارژ تا 10 ساعت با کاربر همراه خواهد بود . قیمت در نظر گرفته شده برای این لپتاپ نیز 471 دلار ناقابل است !

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا