ردمیشیائومی

اولین اطلاعات از صفحه نمایش Redmi K40 درز پیدا کرد .

شیائومی سال گذشته از اولین گوشی سری Redmi K30 پرده برداشت ، که کمی بعد با یک خانواده بزرگ تکمیل شد و تا به امروز از خود موفقیت های بسیار زیادی را نشان داده است . حال به صورت قطعی میدانیم که شیائومی در تدارک سری جدید گوشی های K میباشد . چند روز پیش برای شما نوشتیم گوشی Redmi K30 Pro توقف تولید شده است و این نشان از ورود پرچمدار جدید سری گوشی های ردمی شیائومی دارد .

حال ساعاتی پیش یکی از منابع موثق و بسیار نزدیک به شیائومی ، برخی از اطلاعات مربوط به صفحه نمایش ادامه دهنده راه گوشی های سری K30 را برملا کرده است . بر اساس اطلاعات به دست آمده ، اولین گوشی جدید سری K به صفحه نمایشی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و برخلاف گوشی Redmi K30 ، به سلفی حفره ای تکی مجهز خواهند شد .

برخی از گزارش ها حاکی از مجهز شدن نسخه استاندارد به چیپست +1000 Dimensity و برخی دیگر به چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 775G هستند . احتمالاً شیائومی در واپسین روزهای سال جاری میلادی از نسخه استاندارد گوشی Redmi K40 پرده برداری خواهد کرد ، اما معرفی نسخه Pro همچون سری K30 به سال آینده میلادی با چیپست اسنپدراگون 875 موکول خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا