پوکوشیائومی

تاریخ معرفی گوشی جدید POCO M3 رسماً مشخص شد !

شاید تا به امروز این مسئله را به صورت دقیق باز نکرده بودیم ، اما بد نیست بدانید زیرمجموعه پوکوی شیائومی دارای 2 شعبه جهانی و هند میباشد ، که محصولات آنها متفاوت میباشد . چندی پیش شعبه هند پوکو اعلام کرد تا پایان سال 2020 دیگر خبری از محصول جدید خانواده پوکو نخواهد بود ، اما شعبه جهانی هیچ حرفی به میان نیاورد . حال پس از هفته ها ، شعبه جهانی پوکو اعلام کرده است به زودی شیائومی دست به معرفی گوشی POCO M3 خواهد زد .

بر اساس اطلاعات موجود ، در تاریخ 24 نوامبر ( 4 آذر 99 ) شیائومی پرده از گوشی POCO M3 خواهد برداشت . اگر کنجکاو هستید که بدانید این گوشی چه ماهیتی دارد ، بد نیست اشاره کنیم که ما پیش از این گفته بودیم یکی از گوشی های جدید سری Redmi Note 9 5G تحت برند پوکو برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد و اکنون نام رسمی این گوشی هوشمند مشخص شده است ؛ که در واقع همان Redmi Note 9 4G یا Redmi Note 10 4G میباشد .

پیش از این گفتیم گوشی مذکور احتمالاً به چیپست اسنپدراگون 662 ، نسخه ای با حافظه رم 4 گیگابایتی ، حافظه داخلی 64 گیگابایتی ، صفحه نمایشی 6.53 اینچی با پنل LCD ، بریدگی سلفی حفره ای و سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد . در بخش دوربین اصلی ، این گوشی به دوربینی 3 گانه با سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی مجهز خواهد شد و در کنار اجرای اندروید 10 ، به باتری غول پیکر 6.000 میلی آمپر/ساعتی و شارژ سریع 22.5 واتی مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا