شیائومیپوکو

با دریافت مجوز EEC، گوشی POCO F5 یک قدم به معرفی نزدیک شد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، شیائومی به زودی قصد دارد پرده از گوشی POCO F5 برای بازارهای جهانی بردارد. از آنجایی که میدانیم این گوشی نسخه جهانی یکی از محصولات سری Redmi K60 میباشد، باید منتظر معرفی آن در آینده ای نزدیک باشیم. تا به این لحظه گوشی مورد بحث تنها در مرجع IMEI دیده شده بود، اما ساعاتی پیش با کسب اولین مجوز رسمی از سوی EEC (اتحادیه اقتصادی اروپا)، این محصول یک قدم دیگر به معرفی نزدیک شد.

بر اساس تأییدیه صادر شده، به ظاهر این گوشی با شماره مدل 23013PC75G برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. متأسفانه این تأییدیه اطلاعات خاصی به ما نمیدهد، اما از آنجایی که اطلاعاتی درباره سری گوشی های Redmi K60 داریم، میتوان مشخصات این محصول را حدس زد. بر اساس گزارش های غیر رسمی، این گوشی به صفحه نمایشی با پنل AMOLED، رزلوشن 2K، نرخ نوسازی 120 هرتز، درخشندگی پایه 1,000 نیت و چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز خواهد شد.

تأییدیه EEC گوشی POCO F5
تأییدیه EEC گوشی POCO F5

البته به دلیل اینکه احتمالاً Redmi K60 Pro به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز میشود، هنوز بین استفاده از چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 یا دیمنسیتی 9200 بر روی Redmi K60 اختلاف نظر وجود دارد. بدیهی است که هر چه زمان جلو برود اطلاعات دقیق تری از نسخه چین (سری گوشی های K60) به بیرون درز پیدا خواهد کرد و با دید وسیع تری میتوانیم درباره آن اظهار نظر کنیم. در باب زمان معرفی نیز ظاهراً باید منتظر 3 ماهه اول سال 2023 (یا 3 ماهه پایانی سال 1401) باشیم.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا