شیائومیمی

اولین تصویر با مشخصاتی جدید از خانواده Mi 11 به بیرون درز پیدا کرد .

با معرفی اسنپدراگون 888 توسط کوآلکام ، پلتفرم اصلی گوشی های نسل آینده به نوعی مشخص شد و کمپانی ها کم کم در حال انتشار برنامه های خود برای محصولات آینده با این چیپست هستند . در این بین ، کمپانی شیائومی جز اولین کمپانی های دنیا بود که علاوه بر حضور افتخاری در مراسم معرفی چیپست اسنپدراگون 888 ، اعلام کرد پرچمداران آینده این کمپانی از خانواده Mi و Redmi به چیپست مذکور مجهز خواهند شد .

از آنجایی که شیائومی اعلام کرده بود اولین کمپانی دنیا خواهد بود که از چیپست اسنپدراگون 888 در پرچمدار خود بهره خواهد گرفت ، شایعه شده بود غول چینی زودتر از موعد دست به معرفی گوشی های پرچمدار خانواده Mi خواهد زد و احتمالاً در ماه ژانویه ما این محصولات را خواهیم دید . حال بر اساس گزارشی جدید از یک درزدهنده بسیار مشهور و نام آشنا ، به نظر میرسد بسیار زودتر از آنچه تصورش را میکردیم باید منتظر معرفی محصولات خانواده Mi 11 باشیم .

منبع خبری ما میگوید سری گوشی های Mi 11 پایان ماه جاری میلادی (دسامبر) معرفی خواهند شد ! این بدان معناست باید تا میانه های دی ماه سال 99 ، انتظار معرفی پرچمداران جدید سری Mi را داشته باشیم . در همین حین ، یک منبع دیگر با انتشار تصویری از گلس گوشی های سری Mi 11 ، به نوعی تأیید کرد این گوشی ها از صفحه نمایشی خمیده در 4 طرف بهره خواهند برد . البته با دیدن این گلس تمام صفحه زیاد هیجان زده نشوید ، چون فعلاً خبری از دوربین مخفی زیر صفحه نمایش نیست و سری گوشی های جدید از سلفی حفره ای بسیار کوچکی در سمت چپ صفحه نمایش ( همچون گوشی های سری Mi 10 ) بهره خواهند برد .

چند ساعت پیش از نگارش این خبر نیز منبعی دیگر با انتشار تصاویری جدید به همراه اطلاعاتی دیگر ، مدعی شده است تصاویر منتشر شده مربوط به نسخه اصلی گوشی Mi 11 میباشد . منبع خبری جدید ادعا میکند گوشی های سری Mi 11 به صفحه نمایشی با پنل Super AMOLED با رزلوشن Quad HD Plus با نرخ نوسازی 120 هرتز و سلفی حفره ای بسیار کوچک 20 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد . در این بین ، وی ادعا میکند گوشی Mi 11 به یک باتری 4.780 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع سیمی 50 وات و بیسیم 30 واتی مجهز خواهد شد ؛ در حالی که نسخه Pro به یک باتری کوچک تر 4.500 میلی آمپر/ساعتی (همچون سری Mi 10) با شارژ سریع 120 وات سیمی و 80 وات بیسیم مجهز خواهد شد .

در ادامه ، این منبع خبری اذعان کرده است گوشی Mi 11 به سیستم دوربینی 3 گانه با سنسورهای 108 مگاپیکسلی عریض ، 13 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی ماکرو مجهز خواهد شد ؛ اما نسخه Pro به دوربینی 3 گانه با سنسورهای 48 مگاپیکسلی عریض ، 20 مگاپیکسلی فوق عریض و 12 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 2 برابری اپتیکال مجهز خواهد شد . سایر مشخصات این گوشی ها نیز شامل رم های نسل 5 ، حافظه فوق سریع UFS3.1 ، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش ، قفل گشای صفحه 2 بعدی ، بلندگوی استریوی قدرتمند ، موتور ویبره حرفه ای ، درگاه اینفرارد و NFC میباشد .

در پایان این منبع خبری اشاره میکند قیمت گوشی Mi 11 با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی حدود 3.999 یوآن ( 610 دلار ) خواهد بود و بالاتری نسخه با قیمت 4.499 یوآن ( 686 دلار ) به فروش خواهد رسید ؛ در حالی که نسخه Pro با همین حافظه رم و حافظه داخلی ، با قیمتی بین 5.299 یوآن ( 808 دلار ) تا 5.499 یوآن ( 838 دلار ) به فروش خواهد رسید . در پایان نیز باید اشاره کنیم یک منبع نزدیک به شیائومی دقایقی پیش اعلام کرد سری گوشی های Mi 11 از چیدمان دوربین افقی بهره خواهند برد ، که با عکس های درز پیدا کرده در فوق که چیدمان مربعی را نشان میدهد مطابقت دارد ، اما قابل تأیید نیست . ما توصیه میکنیم این اطلاعات را با نمک شایعه میل کنید ، چون برخی از آنها هنوز مورد تأیید رسانه شیائومی پارس نیستند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا