ردمیشیائومی

تغییر اساسی : شیائومی قصد دارد در سری K40 دست از سلفی پاپ آپ بکشد !

شیائومی برای اولین بار در سری گوشی های K رو به استفاده از سلفی پاپ آپ یا بیرون جهنده آورد و تا به امروز گوشی های سری K20 و K30 Pro با سلفی های بیرون جهنده معرفی و عرضه شده اند . ما قطعاً میدانیم شیائومی در حال آماده کردن Redmi K40 Pro یا هر چیزی که میخواهید اسمش را بگذارید با چیپست اسنپدراگون 888 برای 3 ماهه اول سال 2020 میباشد . حال ساعاتی پیش ، یکی از منابع نزدیک به شیائومی ، اعلام کرده است این گوشی با تغییراتی اساسی همراه خواهد شد .

منبع خبری ما اشاره میکند شیائومی قصد دارد به کلی طراحی دوربین سلفی را در سری جدید K متحول کرده و دست از دوربین پاپ آپ بکشد . این منبع خبری میگوید گوشی Redmi K40 Pro همچون سری گوشی های Mi 10 ، به جای سلفی پاپ آپ ، از سلفی حفره ای در سمت چپ صفحه نمایش بهره خواهد برد . البته این موضوع جدید نیست و اکنون توسط منابع مطلع تأیید شده است ، چون پیش از این گمانه زنی هایی درباره این موضوع شده بود .

بر اساس شایعات ، گوشی ردمی K40 Pro به صفحه نمایشی تخت با پنل OLED و سلفی حفره ای بسیار کوچک در سمت چپ با قطر 3.7 میلی متر بهره خواهد برد . گفته میشود به جای نرخ نوسازی 60 هرتز در سری قبل ، شیائومی قصد دارد صفحه نمایش این گوشی را به نرخ نوسازی 90 ، 120 یا 144 هرتز مجهز سازد . همچنین ، گفته میشود گوشی Redmi K40 در ابتدای سال 2021 با چیپست دایمنسیتی +1000 ، صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 120 هرتز و باتری 4.500 میلی آمپر/ساعتی معرفی خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا