پوکوشیائومی

اختصاصی شیائومی پارس : تمام اطلاعات POCO X3 Pro پیش از معرفی رسمی لو رفت !

سرانجام پس از خبرهای بسیار زیاد و شایعات پراکنده ای که وجود داشت ، شیائومی فردا رسماً پرده از گوشی POCO X3 Pro خواهد برداشت . حال پیش از معرفی رسمی ، یکی از فروشگاههای رسمی شیائومی به اشتباه مشخصات کامل این گوشی هوشمند را لو داده است . بر اساس اطلاعات موجود که توسط شعبه ویتنام می استور به بیرون درز پیدا کرده ، حتی قیمت این گوشی نیز برملا شده است !

این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.67 اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز ، رزلوشن +FHD ، سلفی حفره ای در قسمت وسط ، محافظ گوریلاگلس نسل 6 و سرعت لمس 240 هرتز مجهز میباشد . شیائومی برای این گوشی هوشمند از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 860 بهره گرفته است ، که بر اساس فناوری 7 نانومتری ساخته شده و از چیپ گرافیکی Adreno 640 بهره میبرد .

شیائومی به نظر در این گوشی از سیستم خنک کننده جدیدی بهره گرفته است ، که گرما را تا حد بسیار زیادی کنترل میکند . نکته جالب اینجاست این گوشی هوشمند با مودم نسل 4 عرضه میشود و خبری از پشتیبانی از باندهای کاری نسل 5 نیست . این گوشی با 2 حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی و در 2 حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد ، که نوع حافظه داخلی آن فوق سریع UFS3.1 میباشد .

شیائومی برای این گوشی هوشمند از شیار حافظه ای جداگانه نیز بهره گرفته است تا کاربران بتوانند حافظه خارجی را تا 1 ترابایت افزایش دهند . در بخش دوربین اصلی ، POCO X3 Pro به سیستم دوربینی 4 گانه با سنسورهای عریض 48 مگاپیکسلی ، فوق عریض 8 مگاپیکسلی ، ماکرو 2 مگاپیکسلی و عمق دهنده 2 مگاپیکسلی مجهز است . در قسمت مقابل نیز شیائومی سنسوری 20 مگاپیکسلی را برای شکار تصاویر سلفی در نظر گرفته است .

این گوشی به بلندگوهای استریو ، جک 3.5 میلی متری صدا ، بلوتوث 5 ، تراشه NFC ، صدای غنی Hi-Res و سنسور اثر انگشت در بدنه کناری مجهز میباشد . شیائومی برای این گوشی از یک باتری 5.160 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 33 واتی اختصاصی بهره گرفته است . این گوشی 215 گرم وزن دارد ، قطر آن 9.4 میلی متر است و از کارخانه با اندروید 11 و MIUI 12 به دست کاربران و علاقه مندان خواهد رسید .

گفتیم حتی قیمت این گوشی نیز توسط شعبه ویتنام شیائومی برملا شده است ، اما جالب است بدانید تنها نسخه با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی که بالاترین نسخه میباشد قیمت خورده است . قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول حدود 348 دلار میباشد ، که پیش بینی میشود نسخه پایه با قیمتی زیر 300 دلار عرضه شود . این گوشی در 3 رنگ مشکی ، آبی و مسی از روز 27 مارس در دسترس کاربران خواهد بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا