شیائومیگجت های هوشمند

قیمت Mi Watch Lite مشخص شد : کمتر از آنچه فکرش را میکردیم !

شیائومی چند روز پیش نسخه جهانی اولین ساعت هوشمند ردمی را با نام Mi Watch Lite معرفی کرد ، اما قیمت این محصول تا به این لحظه مشخص نبود . حال به لطف خرده فروشی های آنلاین کشور مالزی ، قیمت و زمان عرضه این ساعت هوشمند مشخص شده است . بر اساس اطلاعات دقیق ، ساعت هوشمند Mi Watch Lite با قیمت فوق رقابتی 49 دلار از روز 17 دسامبر ( 27 آذر 99 ) عرضه خواهد شد .

به این ترتیب میتوانیم بگوییم این ساعت هوشمند مقرون به صرفه ترین ساعت اختصاصی شیائومی در حال حاضر میباشد . اما مقرون به صرفه بودن این ساعت باعث نشده است شیائومی در این محصول چیزی کم بگذارد . این ساعت هوشمند با برچسب قیمتی فوق العاده خود امکانات برتری چون تراشه مکان یاب (GPS) داخلی ، سنسور ضربان سنج قدرتمند ، سنسور پایش خواب ، 11 حالت ورزشی و صفحه نمایشی 1.4 اینچی از نوع TFT را به کاربر ارائه میدهد .

سایر مشخصات این ساعت هوشمند نیز شامل مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری ، سنسور شتاب سنج ، سنسور نور ، قطب نمای الکترونیکی و فشارسنج میشود . این ساعت هوشمند در 5 رنگ جذاب مشکی ، آبی ، صورتی ، زیتونی و استخوانی عرضه خواهد شد . قیمت این محصول در حال حاضر برای کسانی که آنرا پیش خرید کنند 49 دلار آب خواهد خورد ، اما اگر از روز 20 دسامبر قصد خرید این محصول را در کشور مالزی داشته باشید ، باید 61 دلار بپردازید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا