شیائومیمی

دم خروس هم نمایان شد : صفحه فروش سری Mi 10T در آمازون اسپانیا رؤیت شد !

هنوز چند ساعت از خبر درز پیدا کردن تصاویر مطبوعاتی Mi 10T Pro نمیگذرد که صفحه فروش این گوشی ها در آمازون اسپانیا رؤیت شد و علاوه بر اطلاعات و قیمت ، رخ نسخه Mi 10T را هم به تصویر کشید ! البته این صفحه هم بلافاصله پایین کشیده شد ، اما همان چند ثانیه هم برای بلاگرهای تیزبین کافی بود تا با شکار اسکرین شاتی دست شیائومی را رو کنند .

در این صفحه قیمت گوشی Mi 10T حدود 547 یورو قید شده و برخی از مشخصات آن برملا شده است . این لیست شدن در آمازون شعبه اسپانیا مبین معرفی خارج از چین گوشی مذکور است . در مشخصات این گوشی نیز چیپست ، اسنپدراگون 865 ، حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی قید شده است ، اما نسخه ای با حافظه رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز دیده میشود . جالب اینجاست که بر طبق شایعات دوربین اصلی این گوشی هوشمند 64 مگاپیکسلی اعلام شده است .

از طرفی ، در مشخصات گوشی Mi 10T Pro نیز به همین چیپست اشاره شده است ، اما این نسخه به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد . قیمت نسخه با حافظه رم 6 و حافظه داخلی مدل Pro حدود 640 یورو اعلام شده است و قیمت نسخه با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 256 مگابایتی نیز بین 665 تا 675 یورو میباشد .

متاسفانه به جز موارد فوق اطلاعات دیگری به بیرون درز پیدا نکرده است ، اما بر اساس گمانه زنی ها ، پیش بینی میشود گوشی Mi 10T Pro به صفحه نمایشی OLED با نرخ نوسازی 144 هرتز و باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی مجهز شود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا