شیائومیمی

دعوتنامه بسیار خاص مراسم معرفی گوشی های سری Mi 11 منتشر شد .

شیائومی با سرعت بالایی خود را برای معرفی سری گوشی های Mi 11 آماده میکند و دقایقی پیش با انتشار پستی ، دعوتنامه مراسم پیش رو را به نمایش گذاشت ، که چیپست اسنپدراگون 888 بر روی آن دیده میشود . همانطور که میدانید ، به دلیل قیمت بالای چیپست اسنپدراگون 888 ، گفته میشود شیائومی تنها 100 نمونه از این دعوتنامه را عرضه کرده است .

اذعان میشود شیائومی در نسل جدید بر روی 2 ویژگی گوشی های هوشمند پرچمدار خود سرمایه گذاری ویژه ای کرده است و آنها را با خصیصه ای جدید معرفی خواهد کرد ؛ وزن پایین تر و قطر کمتر . البته هنوز وزن و ابعاد دقیق گوشی های سری Mi 11 مشخص نیست ، اما مؤسس شیائومی میگوید وزنش به اندازه 28 گوشی Mi 11 است !

از طرفی ، شیائومی با انتشار پست جدیدی اعلام کرده است رم های نسل 5 یا LPDDR5 به کار رفته در سری گوشی های Mi 11 با نسل قبل تفاوت سرعتی فاحشی خواهد داشت و حدود 118 درصد سریعتر میباشد . به عبارت دیگر ، رم های نسل 5 قدیم به سرعتی معادل 5500 مگابیت/ثانیه دست پیدا میکردند ، اما رم های به کار رفته در سری Mi 11 میتوانند تا به سرعت خارق العاده 6400 مگابیت/ثانیه دست یابند .

همجنین ، مؤسس شیائومی تأیید کرده است که موجودی ابتدایی گوشی های سری جدید بسیار زیاد خواهد بود . یکی از منابع موثق و نزدیک به شیائومی اعلام کرده است غول چینی دنیای تکنولوژی حدود 1.000.000 نسخه از گوشی های سری جدید را تولید کرده است ، تا دیگر با کمبود موجودی در فروش اول مواجه نشود .

گفتنی است شیائومی قطعاً رکورد خارق العاده ای را در هفته های آتی به ثبت خواهد رساند ، چون بر اساس اطلاعات دقیق و گفته های مؤسس این کمپانی در مراسم معرفی چیپست اسنپدراگون 888 ، شیائومی اولین کمپانی دنیاست که گوشی هوشمندی را با این چیپست منحصر به فرد روانه بازار خواهد کرد و تا مدتی در انحصار این شرکت باقی خواهد ماند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا