ردمیشیائومی

گوشی های Redmi 9T و Redmi Note 9T 5G رسماً معرفی شدند .

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و همانطور که پیش از این اطلاع داده بودیم ، عصر امروز شیائومی پرده از گوشی های Redmi Note 9T و Redmi Note 9T 5G برای بازارهای جهانی برداشت ، که یکی به چیپست قدرتمند مدیاتک و دیگری به چیپست اسنپدراگون مجهز هستند . در این مقاله قصد داریم گوشی های معرفی شده در مراسم امروز را با هم بررسی کنیم . در ادامه با ما همراه باشید …

 

« گوشی Redmi Note 9T 5G »

این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.53 اینچی با پنل IPS LCD ، رزلوشن +FHD ، نرخ نوسازی 60 هرتز و درخشندگی 450 نیت مجهز میباشد . شیائومی در این محصول از سلفی حفره ای بهره گرفته است و دوربین های اصلی در آرایشی دایره ای شکل قرار دارند . شیائومی در Redmi Note 9T 5G از چیپست قدرتمند Dimensity 800U مدیاتک بهره گرفته است ، که از معماری ساخت 7 نانومتری بهره میبرد .

این گوشی هوشمند در نسخه هایی با 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد . این محصول از بلندگوی استریو بهره برده و با فناوری نانو در مقابل پاشش آب مقاوم میباشد . گوشی مورد بحث به سیستم دوربینی 3 گانه مجهز است ، که سنسور اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشادی دیافراگم f/1.8 بوده و توسط دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق دهنده حمایت میشود .

دوربین سلفی نیز مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشادی دیافراگم f/2.25 میباشد . این گوشی به یک باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 18 واتی مجهز بوده و در 2 رنگ جذاب بنفش و مشکی در دسترس علاقه مندان خواهد بود . در حال حاضر نسخه های 4/64 و 4/128 با قیمت 199 یورو و 249 یورو در دسترس علاقه مندان قرار دارند .

 

« گوشی Redmi Note 9T »

گوشی Redmi Note 9T همچون برادر خونی خود برخی از ویژگی ها را به ارث برده است ، اما در بسیاری جهات نیز با آن تفاوت دارد . به عنوان مثال این گوشی هوشمند نیز همچون برادر خود به صفحه نمایشی 6.53 اینچی از نوع IPS LCD با رزلوشن +FHD بهره میبرد ، اما چیپست این گوشی هوشمند از کمپانی مدیاتک با اسنپدراگون 662 کوآلکام جایگزین شده است . این گوشی نیز از 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره میبرد .

شیائومی برای این گوشی هوشمند از سلفی قطره ای با سنسور 8 مگاپیکسلی بهره گرفته است . همچنین ، این گوشی هوشمند برخلاف برادر خود از سیستم دوربینی 4 گانه بهره میبرد . البته باید بگوییم در تمامی جهات دوربین اصلی این 2 گوشی با یکدیگر یکی هستند ، به جز سنسور چهارم ، که یه سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز زاویه فوق عریض و گشادی دیافراگم f/2.2 میباشد .

و اما به یکی دیگر از تفاوت ها میرسیم ، باتری Redmi 9T ، که باز هم نسبت به نسخه نسل 5 به یک باتری غول پیکر 6.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 18 واتی مجهز است . شیائومی برای این گوشی هوشمند از تراشه NFC ، جک 3.5 میلی متری صدا و درگاه اینفرارد بهره گرفته است . این گوشی در 4 رنگ جذاب آبی ، نارنجی ، خاکستری و سبز عرضه خواهد شد و فعلاً مشخص شده است که قیمت نسخه پایه آن ( 4/64 ) حدود 159 یورو و قیمت نسخه 4/128 حدود 189 یورو میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا