شیائومیمی

رکورد قطعی اولین فروش طوفانی Mi 11 توسط شیائومی اعلام شد !

همانطور که در جریان هستید ، شیائومی در آخرین روزهای سال 2020 میلادی پرده از گوشی محبوب Mi 11 برداشت ، اما این گوشی هوشمند برای اولین بار در تاریخ 1 ژانویه 2021 میلادی برای فروش فیزیکی در دسترس علاقه مندان قرار گرفت . روز پس از عرضه اعلام کردیم بر اساس اطلاعات دقیقی که شیائومی در اختیار رسانه ها قرار داده است ، غول چینی در عرض 5 دقیقه اول فروش موفق به کسب سودی بالغ بر 1.5 میلیارد یوآن شده بود .

همان موقع اعلام کردیم اگر شیائومی هر گوشی را به طور میانگین 4.300 یوآن بفروشد ، موفق به فروش 350 هزار گوشی شده است ؛ حال رقم دقیق اولین میزان فروش گوشی Mi 11 توسط شیائومی اعلام شده است . شیائومی با برگزاری مراسمی اعلام کرد در اولین فروش فیزیکی گوشی Mi 11 موفق به فروش بیش از 500.000 نسخه از این گوشی شده است . در این جشن همکاران Lei Jun همچون مدیر ردمی ( آقای Lu Weibing ) و سایر مدیران ارشد حضور دارند .

به نظر میرسد این تازه شروع ماجرا برای شیائومی در سال 2021 میلادی است . شیائومی با توجه به حذف شارژر از جعبه گوشی Mi 11 موفق به چنین فروش شگفت انگیزی شده است ، که قطعاً آینده ای روشن را برای این کمپانی در سال جاری میلادی رقم خواهد زد . البته نباید محبوبیت و امکانات خارق العاده Mi 11 را نیز دست کم بگیریم . این گوشی هوشمند نسبت به نسل قبل خود بهبودهای بسیار زیادی را در اختیار کاربران میگذارد ، که ارزش کوچ کردن را خواهد داشت .

بروزرسانی : شیائومی دقایقی پیش اعلام کرد گوشی محبوب Mi 11 در عرض تنها 21 روز موفق به فروش بیش از 1 میلیون نسخه شده است ، که یک رکورد جدید برای پرچمداران غول چینی دنیای تکنولوژی محسوب میشود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا