سایر برندهامتفرقه

آموزش : ویندوز 11 را هم اکنون در مرورگر خود اجرا کنید !

چند ماه پیش ، مایکروسافت بزرگترین بروزرسانی ویندوز را طی 5 سال گذشته معرفی کرد . هر چند مدتی است مایکروسافت در حال انتشار نسخه های مخصوص توسعه دهندگان و پیش نمایش ویندوز 11 میباشد ، اما برای همگان تست کردن این نسخه از ویندوز مقدور نیست . شاید شما هم مثل ما بسیار دوست داشته باشید ویندوز 11 را هم اکنون تجربه کنید ، اما امکانش برایتان فراهم نیست .

حال اگر بگوییم هم اکنون میتوانید رابط کاربری ویندوز 11 را در مرورگر خود تجربه کنید چه ؟ به لطف یکی از توسعه دهندگان خوش ذوق دنیا به نام Blue Edge ، این امر ممکن شده است . این کار از طریق مرورگر رایانه شما و با یک کمک Web Application محقق میشود . پس تنها به 2 چیز ساده نیاز دارید : ارتباط با دنیای اینترنت و یک مرورگر ! به همین سادگی …

توسعه دهنده این پروژه امید دارد در آینده ای نزدیک بتوانیم با کمک مایکروسافت و فناوری هایی چون React و CSS در کنار JS ، ویندوز 11 را بر بستر مرورگرها به صورت ریموت اجرا کنیم . پروژه ویندوز بر پایه React میتواند دیدی مختصر از رابط کاربری Windows 11 به کاربران بدهد . توسعه دهنده اشاره میکند با قدرت فریمورک React Javascript توانسته است ویندوز 11 را بر پایه وب توسعه دهد .

هر چند دسترسی های بسیار محدودی صرفاً برای تجربه بصری ویندوز 11 در این برنامه تحت وب دارید ، اما میتوان گفت پس از لمس آن دیدگاهی نسبت به نسخه آینده ویندوز پیدا خواهید کرد . البته در نظر داشته باشید شما صرفاً با یک “برنامه تحت وب آزمایشی” روبرو هستید و نسخه اصلی ویندوز بسیار بهتر از چیزی خواهد بود که میبینید . در پایان ، از طریق این لینک میتوانید ویندوز 11 را به صورت تحت وب تجربه کنید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا