پوکوردمیشیائومی

با مشخص شدن تاریخ معرفی POCO X3 GT ، داستان به کلی تغییر پیدا کرد !

شیائومی معمولاً برای معرفی گوشی های هوشمند خود در بازارهای جهانی سیاست های پیچیده ای را به کار میگیرد ، که پیچیده ترین بخش آن ، به جدّ نامگذاری گوشی های غول چینی دنیای تکنولوژی است . به گزارش شیائومی پارس ، گوشی POCO F3 GT که همان نسخه ریبرند شده Redmi K40 Gaming Edition برای بازار کشور هند میباشد ، 23 جولای ( 1 مرداد ) رسماً معرفی خواهد شد .

اما اگر به خاطر داشته باشید ، ما اطلاعاتی درباره یک گوشی مرمروز با نام POCO X3 GT را نیز پیشتر با شما در میان گذاشتیم . حال با مشخص شدن تاریخ معرفی رسمی این گوشی ، برملا شده است که این محصول نیز نسخه ای ریبرند شده از Redmi K40 Gaming میباشد ، اما خارج از بازار کشور هند و برای سایر بازارهای جهانی ( احتمالاً من جمله ایران ) عرضه خواهد شد .

بر اساس برنامه ریزی های دقیق شیائومی ، گوشی POCO X3 GT در تاریخ 28 جولای ( 6 مرداد ) برای اولین بار در کشور مالزی برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد . اما این صرفاً شروع ماجراست و این گوشی در فاصله بسیار کمی ، برای بازار ترکیه و اندونزی نیز معرفی خواهد شد و به این ترتیب احتمال حضور سریع آن پس از معرفی در کشور عزیزمان بسیار زیاد است .

هنوز هیچ خبری در زمینه قیمت و نسخه های مختلف POCO X3 GT در دست نیست ، اما بر اساس اطلاعاتی که در حین نگارش این خبر به دست ما رسید ، گوشی POCO F3 GT که مخصوص بازار هند میباشد ، در 2 نسخه با حافظه رم/داخلی 128/8 و 256/12 با قیمت های 29 یا 30 هزار روپیه ( 385 یا 400 دلار ) و 32 یا 33 هزار روپیه ( 425 یا 440 دلار ) در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا