شیائومیمی

تصویر گارد Mi 11 Pro چیدمان دوربین این گوشی را لو داد !

شیائومی حسابی خود را برای مراسم معرفی نسخه حرفه ای گوشی محبوب و پرفروش Mi 11 آماده میکند . بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده ، این گوشی هوشمند بعد از جشنواره بهاره ( 12 فوریه 2021 میلادی یا 24 بهمن 99 ) در کشور چین رسماً معرفی خواهد شد . البته هنوز تاریخ دقیق معرفی این گوشی مشخص نیست و شاید در اواخر ماه فوریه یا اوایل ماه مارس ( اواسط اسفند 99 ) معرفی شود .

حال ساعاتی پیش یک تصویر از گارد محافظ گوشی Mi 11 Pro به بیرون درز پیدا کرده است ، که آرایش دوربین این گوشی را به تصویر کشیده و کمی بعد ، یک رندر تبلیغاتی از قسمت پشت این گوشی منتشر شد ، که برخی مشخصات دوربین این محصول را برای ما برملا میکند . اینطور که مشخص است ، Mi 11 Pro از همان آرایش افقی دوربین بهره میبرد که در Mi 11 دیده ایم ، با این تفاوت که به جای 3 سنسور ، قسمت پشت این گوشی میهمان 4 سنسور دوربین میباشد .

اگر کمی به تصاویر توجه کنیم ، زیر سنسور پریسکوپی این محصول میتوانیم عبارت “زوم 120 برابری دیجیتال” را مشاهده کنیم . بر اساس گمانه زنی ها ، این گوشی هوشمند به قدرتمندترین سیستم دوربین در تاریخ گوشی های شیائومی مجهز خواهد شد . همچنین ، پیش بینی میشود Mi 11 Pro به صفحه نمایشی 6.81 اینچی همچون برادر کوچکتر خود مجهز شود و بعید به نظر میرسد شیائومی دست به طراحی قسمت مقابل بزند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا