پوکوشیائومی

داستان جالب شد : گوشی POCO X3 Pro اولین تأییدیه خود را دریافت کرد !

در ماه فوریه سال 2020 میلادی شیائومی گوشی POCO X2 را به عنوان نسخه ای ریبرند شده از گوشی Redmi K30 4G برای بازارهای جهانی معرفی کرد . نکته جالب اینجاست که در ماه سپتامبر شیائومی پرده از POCO X3 و POCO X3 NFC برای بازارهای جهانی برداشت ، که یک گوشی کاملاً جدید بوده و برخلاف سنت پیشین ، نسخه ای ریبرند شده ( تغییر نام داده شده ) برای بازارهای بین المللی نبود !

حال پس از گذشت 4 ماه ، دقایقی پیش نسخه حرفه ای این گوشی هوشمند با نام “POCO X3 Pro” موفق به کسب اولین تأییدیه رسمی خود از FCC شده است . این اولین باری است که ما نام گوشی POCO X3 Pro را میشنویم و قاعدتاً باید خبری از آن در دست نباشد ، اما به لطف اطلاعات ثبت شده در تأییدیه رسمی این گوشی در وبسایت FCC ، میتوانیم دریابیم که این گوشی هوشمند قبلاً با اسم رمز M2102J20SG تأییدیه های مختلفی را از IMDA و EEC در کنار TÜV Rheinland دریافت کرده است !

پیش از این یک منبع موثق اعلام کرده بود گوشی POCO F2 که بسیاری انتظار معرفی آنرا میکشند به چیپست میانرده اسنپدراگون 732G مجهز نخواهد شد ، حال این فاصله بین سری F و X را باید یک گوشی هوشمند پوشش دهد . بر اساس اطلاعات موجود در تأییدیه جدید ، POCO X3 Pro به باندهای کاری نسل 4 ، وایفای ، بلوتوث و تراشه NFC مجهز بوده و در حال اجرای MIUI 12 موفق به کسب این تأییدیه شده است . در پایان گفتنی است قطعاً در روزهای آتی از این گوشی هوشمند خبرهای بیشتری از ما خواهید شنید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا