بروزرسانی های نرم افزاریپوکوردمیشیائومیمی

نسخه جهانی رابط کاربری MIUI 12.5 رسماً معرفی شد + لیست دستگاههای دریافت کننده .

شیائومی سرانجام در مراسم امروز عصر ، در کنار گوشی Mi 11 ، پرده از رابط کاربری جدید خود برای رام جهانی برداشت . همچون نسل های قبل ، تمرکز شیائومی در این نسخه نیز بر روی بهبود گرافیک رابط کاربری ، افزایش سرعت و پایداری سیستم عامل ، بهبود استفاده از پردازنده مرکزی و در نهایت ، بهبود مصرف باتری میباشد . شیائومی در این مراسم تاریخ عرضه MIUI 12.5 را نیز مشخص کرد ، که در پایان به آن خواهیم پرداخت .

 

« ویژگی های رابط کاربری MIUI 12.5 »

شیائومی در ابتدای معرفی رابط کاربری جدید خود بیان کرد در MIUI 12.5 که بر پایه اندروید 11 خواهد بود تمرکز ویژه ای را بر روی بهبود کارایی گذاشته است . غول چینی دنیای تکنولوژی میگوید MIUI 12.5 حدود 20 درصد عملکرد بهتری در بخش استفاده از منابع سیستمی ( پردازنده و رم ) خواهد داشت . این موضوع بدان معناست که پردازنده 22 درصد کمتر درگیر میشود و مصرف باتری نیز 15 درصد بهبود خواهد یافت .

شیائومی برخلاف مراسم معرفی نسخه چین رابط کاربری MIUI 12.5 که شامل ویژگی هایی چون رابط +MIUI ( برای ارتباط با دستگاههای ویندوزی ) ، صداهای زنده و طبیعی ، سیستم بازخورد لمسی پویا ، مکانیزم امنیتی موسوم به Sandbox و والپیپرهای خارق العاده بروزرسانی شده میشود حرفی به میان نیاورد ، اما مرکز اصلی صحبت های خود را معطوف به بهبودهای سیستمی کرد .

شیائومی میگوید به لطف بازنویسی کامل رابط کاربری نسل جدید ، کاربران دیگر شاهد هیچگونه تأخیری نخواهند بود . من باب مثال اگر قبلاً در هنگام استفاده از فرمان های لمسی تأخیری احساس میشد ، اکنون به لطف باز شدن فرمان های سیستمی در هسته های مختلف پردازنده چیزی به نام تأخیر وجود خارجی نخواهد داشت . همچنین ، کاربران حالا میتوانند بیش از 90 درصد برنامه های سیستمی را پاک کنند و تنها بخشی از نرم افزارهای حیاتی قابل پاک شدن نیستند .

 

« زمان عرضه رابط کاربری MIUI 12.5 »

شیائومی سرانجام در پایان مراسم امروز اعلام کرد بروزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 در 3 ماهه دوم سال 2021 میلادی ( حوالی ماه آوریل – فرودین ماه سال 1400 ) برای گوشی های هوشمند زیادی منتشر خواهد شد . البته برخلاف سیاست سال های قبل ، شیائومی تنها دستگاههایی که در موج اول و دوم دریافت بروزرسانی قرار دارند را معرفی کرده است و میگوید سایر دستگاههای واجد دریافت این نسخه در آینده ای نزدیک معلوم خواهند شد .

 

“دستگاههای دریافت کننده موج اول ( اوایل سه ماهه دوم 2021 )”

گوشی Mi 11

گوشی Mi 10

گوشی Mi 10 Pro

گوشی Mi 10T

گوشی Mi 10T Pro

 

“دستگاههای دریافت کننده موج دوم ( اواخر سه ماهه دوم 2021 )”

گوشی Mi 10 Lite 5G

گوشی Mi 10T Lite

گوشی Mi Note 10 Pro

گوشی Mi Note 10

گوشی Mi Note 10 Lite

گوشی Redmi Note 9T

گوشی Redmi Note 9 Pro

گوشی Redmi Note 9S

گوشی Redmi Note 9

گوشی Redmi Note 8 Pro

گوشی Redmi 9

 

نکته : گوشی هایی که در این لیست نیستند و واجد دریافت بروزرسانی جدید میباشند به زودی معرفی خواهند شد . این لیست تأیید شده و اولیه است و قطعاً گوشی های زیادی به آن اضافه خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا