سایر برندهاشیائومیکوآلکاممی

مشخصات چیپست اسنپدراگون 775 لو رفت : به زودی در Mi 11 Lite شیائومی !

کوآلکام چیپست های اسنپدراگون 765 و 765G را سال گذشته برای گوشی های میانرده قدرتمند معرفی کرد و در بین محصولات شیائومی ، شاهد استفاده از این چیپست بر روی گوشی Redmi K30 5G بودیم . مدت هاست گمانه زنی هایی مبنی بر وجود چیپستی با نام اسنپدراگون 775 به گوش میرسد و حالا یک منبع خبری مطمعن ، مشخصات این چیپست را پیش از معرفی رسمی توسط غول نیمه هادی آمریکایی لو داده است .

بر اساس اطلاعات به دست رسیده ، چیپست اسنپدراگون 775/775G بر اساس معماری ساخت 5 نانومتری ساخته خواهد شد ؛ که در این صورت با چیپستی بسیار قدرتمند با ساختار پرچمداران مواجه خواهیم بود ، چون این فناوری ساخت تا کنون فقط در چیپست های سری 800 کوآلکام استفاده شده است . اینطور گفته میشود که این چیپست به هسته های شخصی سازی شده Kryo 6XX با پشتیبانی از رم های نسل 4 و 5 مجهز خواهد شد .

سایر مشخصات پشتیبانی شده توسط این چیپست نیز شامل حافظه فوق سریع UFS3.1 ، ثبت ویدئو با رزلوشن 4K به صورت 60 فریم بر ثانیه ، 3 دوربین 28 مگاپیکسلی به صورت همزمان یا 2 دوربین 64 و 20 مگاپیکسلی ، پشتیبانی از باندهای کاری نسل 5 به صورت 2 سیمکارت همزمان ، وایفای 6E و بلوتوث 5.2 میباشد . پیش بینی میشود حدأقل یک نسخه از گوشی Mi 11 Lite که به زودی معرفی خواهد شد به این چیپست مجهز شود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا